نقش فن آوری اطلاعات در مدیریت ارتباط با مشتری در محیط مجازی


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش فن آوری اطلاعات در مدیریت ارتباط با مشتری در محیط مجازی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش فن آوری اطلاعات در مدیریت ارتباط با مشتری در محیط مجازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش فن آوری اطلاعات در مدیریت ارتباط با مشتری در محیط مجازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش فن آوری اطلاعات در مدیریت ارتباط با مشتری در محیط مجازی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

با ورود فناوری اطلاعات به موضوع مدیریت ارتباط با مشتری، تغییرات گسترده ای در رویکردسازمان ها به مشتری و مخصوصا در بازاریابی به وجود آمده است. کاربرد این فناوری درCRM و تبدیل آن به E-CRM نوآوری هایی را فراهم آورده است E-CRM بر روی بستر CRM و با توجه مضاعف به فناوری های تقسیم بندی، تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به مشتری ارتباطات چند کاناله، تعاملات یک به یک و ارائه خدمات به بخش های خاص تری از بازار، رشد می نماید. کانال های الکترونیکی این امکان را فراهم می سازند تا قابلیت مدیریت روابط مشتری با هزینه کمتر پیاده سازی شوند. از آنجایی که E- CRM یکی از کاربردهای سیستم های اطلاعاتی تلقی می شود، پژوهشگران ، برای مطالعه موفقیت سیستم های اطلاعاتی روی عوامل عمده تعیین کننده موفقیت سیستم های اطلاعاتی- یعنی کیفیت سیستم، کیفیت اطلاعات، و کیفیت خدمات- تمرکز کرده اند. افزایش وفاداری مشتری، بازاریابی موثرتر، بهبود خدمات به مشتری و پشتیبانی از وی و کارآیی بالاتر و کاهش هزینه ها از جمله مزایای استفاده از فناوری اطلاعات در E-CRM می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.