بررسی تطبیقی ترویج مصرفگرایی اپراتورهای تلفن همراه


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تطبیقی ترویج مصرفگرایی اپراتورهای تلفن همراه دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تطبیقی ترویج مصرفگرایی اپراتورهای تلفن همراه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تطبیقی ترویج مصرفگرایی اپراتورهای تلفن همراه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تطبیقی ترویج مصرفگرایی اپراتورهای تلفن همراه :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

برخی واژهها در یک نظام ارزش و درعینحال ممکن است در نظام دیگر ضد ارزش محسوب گردند، مصرف ومصرفگرایی ازجمله افعال و اعمالی است که میتواند در این مبحث بگنجد، مصرفگرایی که به جهت افزایش تولید مورد وثوقبرخی نظامهای اقتصادی است از دیدگاه برخی دیگر از نظامها به جهت اتلاف منابع و کفران نعمت، مورد نکوهش است، این مقاله ضمن بیان دیدگاهها و ویژگیها در نظام اسلامی و نظام سرمایهداری موضوع شیوه فعلی تبلیغ مصرفگرایی در حوزه کاربرد فناوری تلفن همراه در کشور را موردبررسی و تحلیل قرار داده و پس از تطبیق عملکرد فعلی اپراتورهای تلفن همراه بامعیارهای هریک از نظامهای اسلامی و سرمایهداری، مشخص میکند که وضعیت فعلی آنها با کدامیک از این نظامها سازگاری بیشتری داشته و تطابق آن با نظام فعلی حاکم بر جامعه ما در چه حدی هست در پایان و پس از نتیجهگیری، برای تغییر شرایط موجود پیشنهادهایی ارائه میگردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.