اثر رسانه های تبلیغ بر تداعی برند محصول در ذهن مصرف کنندگان(مورد مطالعه: صنایع غذایی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اثر رسانه های تبلیغ بر تداعی برند محصول در ذهن مصرف کنندگان(مورد مطالعه: صنایع غذایی) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اثر رسانه های تبلیغ بر تداعی برند محصول در ذهن مصرف کنندگان(مورد مطالعه: صنایع غذایی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر رسانه های تبلیغ بر تداعی برند محصول در ذهن مصرف کنندگان(مورد مطالعه: صنایع غذایی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اثر رسانه های تبلیغ بر تداعی برند محصول در ذهن مصرف کنندگان(مورد مطالعه: صنایع غذایی) :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
در این تحقیق تداعی برند محصول یک شرکت یا چندین شرکت مختلف را که در چند رسانه مختلف تبلیغ شده اند از نظر مردم پرسیده شده است. هدف از این پژوهش بررسی اثر رسانه تبلیغ بر تداعی برند محصول، از نظر مصرفکنندگان می باشد. این تحقیق از نوع تحقیقات توصیفی؛ علی بوده که بر مبنای داده کیفی می باشد و با روش پیمایشی با مصاحبه ساختار یافته اجرا گردید و برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش تحلیل محتوا استفاده گردید. بدین منظور پس ازبررسی ادبیات و پیشینه تحقیق، مصاحبه تحقیق طراحی شد و پس از تائید پایایی، نسبت به جمع آوری اطلاعات از جامعه آماری، که مشتریان صنایع غذایی در شهر بندرعباس می باشد اقدام گردید، سپس داده ها به روش تحلیل محتوا پالایش و مورد بررسی قرار گرفتند. نتایج نشان می دهد که رسانه تبلیغ محصول بر تداعی برند محصول درذهن مصرف کنندگان اثر دارند و باتوجه به رسانه های مختلف، تداعیات متفاوتی در ذهن مصرف کنندگان ایجاد می گردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.