تبلیغات شهری با رویکرد گرافیک محیطنمونه موردی:خیابان شریعتی عظیمیه کرج


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبلیغات شهری با رویکرد گرافیک محیطنمونه موردی:خیابان شریعتی عظیمیه کرج دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبلیغات شهری با رویکرد گرافیک محیطنمونه موردی:خیابان شریعتی عظیمیه کرج  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبلیغات شهری با رویکرد گرافیک محیطنمونه موردی:خیابان شریعتی عظیمیه کرج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبلیغات شهری با رویکرد گرافیک محیطنمونه موردی:خیابان شریعتی عظیمیه کرج :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

در فضای شهری شامل عناصر و اجزاء مختلف و متنوعی است که در مجموع کلیت منظر شهری راتشکیل میدهند. یکی از اجزاء تشکیل دهنده فضای شهری، عناصر تبلیغاتی در سطح شهر می باشند که نیاز روزافزون به معرفیی کالاهیا و رقیابتی بودن بازار در شهرها حضور هرچه بیشتر این عناصر را ضروری نموده است. امروزه عناصر تبلیغات شیهری بخی جیدایی ناپذیر شهرها محسوب میشوند. اما مسأله زمانی پدیدار میگرددکه عناصر تبلیغاتی به صورت بی برنامه و بدون رعایت تناسب مکانی و هویت و جذابیت در سطح شهرها به ایفای نق پرداخته و باعث آلودگی های بصری و گاهی صدمه های فیزیکی به شهروندان میگردند. اگر فضای شهری را هنر یکپارچگی بخشیدن بصری و ساختاری به مجموعه عناصرتشکیل دهنده یک شهر تلقی شود، می توان با رعایت اصول و استانداردهای مربوط به فضای شیهری، زیبایی شهرها از یک طرف و کارایی عناصر تبلیغاتی را از طرف دیگر بهبود بخشید.به جهت زیباسازی ، افزایش جذابیت، کارایی مسئله ای به عنوان گرافیک محیطی مطرح می شود که با استفاده از این مفهوم تبلیغات شهری به معرض نمای قرار می گیرند تا مولفه های مورد نظر به تحقق برسند،گرافیک محیطی از یک سو بخشی از محیی و اشیاء پیرامون خود را بر مبنای معیارها و الگوهای زیباشناختی شکل می دهد.از سوی دیگر به واسطه ی زبان گرافیک با محی و اشیاء و انسانهای دیگر گفتگو و ارتباط برقرار می کند. آشنایی با فرهنگ جامعیه و شیناخت هنجارها،ارزشیها و آداب و رسوم و قوانین بیشتریناهمیت را در طراحی گرافیک محیطی دارد.شایسته است عناصر گرافیک محیطی و تبلیغات شهری علاوه بر برخورداری از کیفیت مناسب در کاربرد و ارائه ی خدمات با بهره گیری از عناصر زیبایی شیناختی و روان شناسی به گونه ای طراحی شوند که موجب آسایش ،آرام و استقامت انسان در فضای شهری باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.