استفاده از تکنیک های داده کاوی در استخراج الگوهای پنهان وبهبود مدیریت روابط مشتریان ومراجعین شعب سازمان تأمین اجتماعی


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 استفاده از تکنیک های داده کاوی در استخراج الگوهای پنهان وبهبود مدیریت روابط مشتریان ومراجعین شعب سازمان تأمین اجتماعی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استفاده از تکنیک های داده کاوی در استخراج الگوهای پنهان وبهبود مدیریت روابط مشتریان ومراجعین شعب سازمان تأمین اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استفاده از تکنیک های داده کاوی در استخراج الگوهای پنهان وبهبود مدیریت روابط مشتریان ومراجعین شعب سازمان تأمین اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن استفاده از تکنیک های داده کاوی در استخراج الگوهای پنهان وبهبود مدیریت روابط مشتریان ومراجعین شعب سازمان تأمین اجتماعی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

یکی از چالش های مهم سازمان تأمین اجتماعی درسالهای اخیر ، رشدفزاینده مصارف وهزینه های سازمان در مقایسه با رشد منابع ودرآمدهای آن می باشد. دراین راستا شناسایی ، جذب، حفظ وتوسعه مشتریان سازمان وپیش بینی رفتارآنها درآینده به عبارتی مدیریت روابط مشتریان به عنوان مهم ترین منابع درآمد وهمچنین محور هزینه های سازمان تأمین اجتماعی ، امری است بسیار ضروری وپراهمیت . همچنین باعنایت به کثرت مشتریان ومخاطبین سازمان وتنوع قراردادهای بیمه ومحاسبات مربوط به انجام تعهدات وبطورکلی حجم انبوه داده ها دراین سازمان می توان بااستفاده از انواع تکنیک های داده کاوی به کشف الگوها وقواعد پنهانی موجود پرداخت .لذا دراین تحقیق بااستفاده از استاندارد CRISPبه تهیه یک مدل اقدام و باجمع آوری حجم نسبتا زیاد داده هااز پایگاه داده یکی ازشعب سازمان تأمین اجتماعی که شامل خصوصیات وویژگی های دودسته کلی مشتریان سازمان ، بیمه شدگان وکارگاه هابوده است به بررسی رفتار مشتریان وکشف الگوهای پنهانی ومؤثر برمدیریت روابط مشتریان سازمان تأمین اجتماعی ازطریق ترکیب تکنیک های داده کاوی ازجمله خوشه بندی وطبقه بندی والگوریتم های K-Means ودرخت تصمیم C5.0 با مدل تحلیلی وتوسعه یافته RFM وبا کمک ابزارها ونرم افزارهای تحلیلی EXCEL وRAPIDMINER و CLEMENTINE اقدام گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.