بررسی روشهای رده بندی مشتریان در فرآیند CRM


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی روشهای رده بندی مشتریان در فرآیند CRM دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی روشهای رده بندی مشتریان در فرآیند CRM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی روشهای رده بندی مشتریان در فرآیند CRM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی روشهای رده بندی مشتریان در فرآیند CRM :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

برای شرکتهای تکنولوژی محور که کسب وکارهای پروژه ای را هدایت می نمایند. تخصیص منابع محدود کمک قابل توجهی به حصول مزیت رقابتی می تواند داشته باشد یک پیش شرط مهم در مدیریت هدف محور شنسایی مشتریان پر اهمیت است این مقاله تئوری محور یک مدل آزمایش کل نگر برای رده بندی مشتریان ارائه می نمایمد. تجارب حاصل از نمونه مطالعاتی نشان می دهد ساختار رده بندی مشتریان یک عامل تعیین کننده برای کسب و کارهای تکنولوژی محوری است که به دنبال موفقیت و حصول اهداف مشترک هستند. نمونه مطالعات دیگر شرکت «لندن تراول» است که سه مدل ارزیابی مشتریان در آن مورد بررسی قرار گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.