بررسی رابطه بین توزیع و رفتار خیرد مصرف کننده در صنعت خودرو
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین توزیع و رفتار خیرد مصرف کننده در صنعت خودرو دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین توزیع و رفتار خیرد مصرف کننده در صنعت خودرو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین توزیع و رفتار خیرد مصرف کننده در صنعت خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین توزیع و رفتار خیرد مصرف کننده در صنعت خودرو :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
توزیع یکی از اجزای امیخته بازارابی است که در ساده ترین حالت آن انتقال محصول از محل تولید و به حل خرید متشری را به عهده دارد. به عبارت دیگر مهمترین توزیع این است که کالا را در زمان و مکان مناسب در دسترس مشتریان بالقوه قرار دهد از آنجا که خریداران بسیار پراکنده اند وجود سیستم توزیع برای انتقال محصولات و خدمات از تولیدکننده به مصرف کننده ضروری است هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه بین توزیع و رفتار خرید مصرف کنده در صنعت ایران خودرو است. جامعه آماری تحقیق خریداران محصولات ایران خودرو هستند و تعداد نمونه ۳۸۴ نفر می باشد. داده ها از طریق اطلاعات کتابخانه ای و میدانی جمع آوری شده است یافته های پژوهش نشان می دهد بین توزیع و رفتار خرید مصرف کننده در صنعت ایارن خودرو رابطه معنی داری وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.