بررسی رابطه بین تبلیعات و رفتار خرید مصرف کننده در صنعت خودرو
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین تبلیعات و رفتار خرید مصرف کننده در صنعت خودرو دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین تبلیعات و رفتار خرید مصرف کننده در صنعت خودرو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین تبلیعات و رفتار خرید مصرف کننده در صنعت خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین تبلیعات و رفتار خرید مصرف کننده در صنعت خودرو :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
تبلیغات یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در کسب و کار است. موفقیت عدم موفقیت بسیاری از سازمانها و شرکتها در کیفیت فعالیتهای تبلیغاتی آنها نهفته است. بدیهی است استمرار و توسعه فروش کالا و خدمت، زمانی میسر است که مشتری نکات و اجزای مطرح شده در طرح تبلیغاتی را لمس کرده و برآن باور پیدا کند. فاکتور مهم در موفقیت استراتژی های بازاریابی و تبلیغاتی درک صحیح از رفتار مصرف کننده است این مسئله هم برای سازمانهای انتفاعی و هم غیر انتفاعی حائز اهمیت است هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه بین قیمت و رفتار خرید مصرف کننده در صنعت ایران خودرو است. جامعه آماری تحقیق خریداران محصولات ایران خودرو هستند و تعداد نمونه ۳۸۴ نفر می باشد داده ای از طریق اطلاعات کتابخانه ای و میدانی جمع آوری شده است. یافته پژوهش نشان میدهد کهه بین تبلیغات و رفتار خرید مصرف کننده و در صنعت ایران خودرو رابطه معنی داری وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.