بررسی رابطه بین تبلیعات و رفتار خرید مصرف کننده در صنعت خودرو


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین تبلیعات و رفتار خرید مصرف کننده در صنعت خودرو دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین تبلیعات و رفتار خرید مصرف کننده در صنعت خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین تبلیعات و رفتار خرید مصرف کننده در صنعت خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین تبلیعات و رفتار خرید مصرف کننده در صنعت خودرو :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

تبلیغات یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در کسب و کار است. موفقیت عدم موفقیت بسیاری از سازمانها و شرکتها در کیفیت فعالیتهای تبلیغاتی آنها نهفته است. بدیهی است استمرار و توسعه فروش کالا و خدمت، زمانی میسر است که مشتری نکات و اجزای مطرح شده در طرح تبلیغاتی را لمس کرده و برآن باور پیدا کند. فاکتور مهم در موفقیت استراتژی های بازاریابی و تبلیغاتی درک صحیح از رفتار مصرف کننده است این مسئله هم برای سازمانهای انتفاعی و هم غیر انتفاعی حائز اهمیت است هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه بین قیمت و رفتار خرید مصرف کننده در صنعت ایران خودرو است. جامعه آماری تحقیق خریداران محصولات ایران خودرو هستند و تعداد نمونه ۳۸۴ نفر می باشد داده ای از طریق اطلاعات کتابخانه ای و میدانی جمع آوری شده است. یافته پژوهش نشان میدهد کهه بین تبلیغات و رفتار خرید مصرف کننده و در صنعت ایران خودرو رابطه معنی داری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.