بررسی تأثیر کیفیت خدمات متصور شده بر وفاداری مشتریان شعب بانک ملت سطح اهواز


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر کیفیت خدمات متصور شده بر وفاداری مشتریان شعب بانک ملت سطح اهواز دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر کیفیت خدمات متصور شده بر وفاداری مشتریان شعب بانک ملت سطح اهواز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر کیفیت خدمات متصور شده بر وفاداری مشتریان شعب بانک ملت سطح اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر کیفیت خدمات متصور شده بر وفاداری مشتریان شعب بانک ملت سطح اهواز :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در این پژوهش به بیان بررسی تاثیر کیفیت خدمات متصور شده بر وفاداری مشتریان شعب بانک ملت سطح اهوا ز پرداخته شد ه است زیرا مشتریان وفادار، انگیزه های بسیار کمی برای امتحان برندهای دیگر دارند. همچنین مشتریان وفادار کمتر ا ز مشتریان جدید نسبت به قیمت و هزینه ها حساس هستند پس از بررسی اجمالی چارچوبنظری، مدل مفهومی تحقیق ارائه و رابطه بین متغیرها توضیح داده شده و فرضیههای تحقیق از انها استخراج شده است. باتوج به روشهای پژوهش متناسب با موضوع، به بیان جمعه آماری حجم نمونه شامل ۳۸۴ نفر از مشتریان بانک به روش نمونه گیری کوکران ابزار گردآوری داده ها و روش تجزیه و تحلیل داده های گردآوری شده پرداخته شده است خلاصه نتایج به دست آمده از آزمون فرضیه های پژوهش و حل معادلات ساختاری مربوط به مدل نیز تشریح شده است که بر مبنای آن تمامی سه فرضیات تحقیق مورد تایید قرار گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.