تاثیر بازی های رایانه ای آموزشی بر بهبود توجه کودکان۹ -۱۱ سال دارای اختلال کمبود توجه- بیش فعالی و کودکان فاقد اختلال


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر بازی های رایانه ای آموزشی بر بهبود توجه کودکان۹ -۱۱ سال دارای اختلال کمبود توجه- بیش فعالی و کودکان فاقد اختلال دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر بازی های رایانه ای آموزشی بر بهبود توجه کودکان۹ -۱۱ سال دارای اختلال کمبود توجه- بیش فعالی و کودکان فاقد اختلال  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر بازی های رایانه ای آموزشی بر بهبود توجه کودکان۹ -۱۱ سال دارای اختلال کمبود توجه- بیش فعالی و کودکان فاقد اختلال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر بازی های رایانه ای آموزشی بر بهبود توجه کودکان۹ -۱۱ سال دارای اختلال کمبود توجه- بیش فعالی و کودکان فاقد اختلال :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف: پژوهش حاضر به منظور بررسی اثر بخشی بازی های رایانه ای آموزشی بر بهبود مشکلات توجه کودکان ۹ -۱۱ سال دارای اختلال کمبود توجه- بیش فعالی و کودکان فاقد اختلال (اعم از هر دو جنس) انجام شد. روش : پژوهش حاضر از نوع آزمایشی با طرح پیش آزمون و پس آزمون با گروه گواه بود. جامعه آماری این پژوهش، شامل کلیه کودکان بین سنین ۱۱-۹ سال دارای اختلال ADHDو فاقد اختلال ADHD شهر قم بودند که در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ تحصیل کرده اند. نمونه حاضر شامل ۱۰۰کودک(۵۰ کودک مبتلابه ADHD و۵۰ کودک فاقد اختلال) بود که به شیوه تصادفی انتخاب و بعد از همتاسازی بر اساس سن و جنسیت در دو گروه کنترل(۲۵نفر کودک مبتلابه ADHD و ۲۵ کودک فاقد اختلال) و آزمایش( ۲۵ کودک مبتلابه ADHD و ۲۵ کودک فاقد اختلال) گمارده شدند. ابزارهای پژوهش مقیاس کانرز والدین و معلم، آزمون توجه متمرکز و مصاحبه بالینی بود. داده های گردآوری شده با استفاده از روش تحلیل کوواریانس و با استفاده از نرم افزار SPSS نسخه ۲۲ مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفت. یافته ها: نتایج نشان داد که بازی رایانه ای مورد نظر در پژوهش حاضر در افزایش توجه متمرکز کودکان فاقد اختلال ADHD تاثیردارد (۱=df و ۰۵/.>p). همچنین نتایج نشان داد که بازی رایانه ای مورد نظر در پژوهش حاضر در افزایش توجه متمرکز کودکان دارای اختلال ADHDتاثیردارد (۱=df و ۰۵/.>p).

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.