مهارت حل تفکر در درس علوم دانش آموزان سوم ابتدایی مدارسشهرستان سروستان


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مهارت حل تفکر در درس علوم دانش آموزان سوم ابتدایی مدارسشهرستان سروستان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مهارت حل تفکر در درس علوم دانش آموزان سوم ابتدایی مدارسشهرستان سروستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مهارت حل تفکر در درس علوم دانش آموزان سوم ابتدایی مدارسشهرستان سروستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مهارت حل تفکر در درس علوم دانش آموزان سوم ابتدایی مدارسشهرستان سروستان :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

کتاب درسی در نظام آموزشی یکی از عناصر مهم و اساسی است . از این رو اگر محتوای کتاب های درسی هماهنگ و هم سو با اهداف کلی و جزیی نظام آموزشی نباشد، نمی توان انتظار داشت که دست یابی به اهداف مورد نظر امکان پذیر باشد. با توجه نقش محتوا در تحقق اهداف برنامه ی درسی ، این عنصر برنامه درسی حوزه ی وسیعی از کوشش های علمی و بررسی ها را به خود اختصاص داده و پژوهشگران را برآن داشته است که مناسبت آن را با سایر عناصر برنامه درسی بررسی کنند ملاک ها و معیارهای مناسبی برای تعیین میزان اثر بخشی و کارآیی آن تدوین کنند . در تحقیق حاضر که با استفاده از روش تجزیه و تحلیل محتوا صورت پذیرفته ، سعی می شود محتوای ارائه شده در کتاب های علوم تجربی پایه های سوم ابتدایی از نظر میزان توجه به مهارت تفکر بررسی و براساس یافته های آن ضمن طرح نقاط ضعف و قوت آن ، راهبردهای عملی در جهت اصلاح ساختار محتوا مطرح شود . نتیجه حاصله از این تحلیل در مورد سوال پژوهشی بیانگر آن است که در کتاب علوم سوم ابتدایی از مجموع %۵۴/۵ شاخص فکر کردن با %۲۳/۵ بیشترین و شاخص چرایی با %.۳/۸ کمترین میزان توجه را داشته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.