بررسی نقش امنیت و تبلیغات بر جذب گردشگران خارجی نمونه ی موردی: گردشگران خارجی شهر شیراز


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش امنیت و تبلیغات بر جذب گردشگران خارجی نمونه ی موردی: گردشگران خارجی شهر شیراز دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش امنیت و تبلیغات بر جذب گردشگران خارجی نمونه ی موردی: گردشگران خارجی شهر شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش امنیت و تبلیغات بر جذب گردشگران خارجی نمونه ی موردی: گردشگران خارجی شهر شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش امنیت و تبلیغات بر جذب گردشگران خارجی نمونه ی موردی: گردشگران خارجی شهر شیراز :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

گردشگری امروزه به عنوان صنعتی پویا و دارای ویزگی های بارز و منحصر به فرد، بخش مهمی از فعالیت های اقتصادی و تولیدی کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه را به خود اختصاص داده است. نیازهای روزافزون انسان به محیط های تفریحی و استراحت گاهی و مهمتر از همه جابه جایی میلیون ها گردشگر در طول سال، لزوم و اهمیت پژوهش در جوانب صنعت گردشگری و امکانات آن را بیشتر می کند. از طرفی بر اساس تحقیقات سازمان جهانی گردشگری و انجمن جهانگردی و گردشگری جهانی در حال حاضر گردشگری، بزرگترین صنعت محسوب می شود. صنعتی که هم پویا، هم جذاب و درعین حال درآمدزا و اثربخش می باشد. امنیت و تبلیغات دو عاملی هستند که نقش مهمی در این صنعت ایفا می کنند. هدف این تحقیق بررسی نقش امنیت و تبلیغات بر جذب گردشگران خارجی می باشد. روش تحقیق از نوع پیمایشی و از طریق ارائه پرسش نامه می باشد. جامعه ی آماری شامل کلیه گردشگران خارجی مراجعه کننده به شهر شیراز می باشد. ۱۱۰ نفر نسبت به تکمیل پرسش نامهاقدام کردند. نتایج تحقیق نشان داد که درصد زیادی از گردشگران از امنیت شهر شیراز رضایت داشته اند و تمایل سفر مجدد به این شهر را دارند و علاقه مندند که این شهر را به دیگران جهت مسافرت معرفی نمایند. البته در مورد تبلیغات در زمینه جذب توریست به ایران، پرسش شوندگان اغلب معتقد بودند که تبلیغات در حد پایینی بوده و فقدان تبلیغات مناسب و تأثیر گذار احساس می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.