مسائل و مشکلات مدیران و کارمندان ارشد بازاریابی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مسائل و مشکلات مدیران و کارمندان ارشد بازاریابی دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مسائل و مشکلات مدیران و کارمندان ارشد بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مسائل و مشکلات مدیران و کارمندان ارشد بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مسائل و مشکلات مدیران و کارمندان ارشد بازاریابی :

تعداد صفحات :۳۸

چکیده مقاله:

هدف پژوهش: متخصصان در زمینه ی اقتصاد و بازاریابی باید درصدد جستجوی نتایجی باشند که مفاهیم عملی CMOها را تحت تأثیر قرار می دهد. این مقاله می تواند به مفاهیم روش شناسی در چارچوب های خاص و جامع معنا و مفهوم ببخشد. امیدواریم این پژوهش بتواند خوانندگان را ترغیب بکند تا خودشان را به عنوان مهندسانی شناسایی بکنند که مفاهیم مدل ها را بهتر شناسایی بکنند، و بهترین نتایج را در اختیار ما قرار دهند. هدف اصلی این پژوهش بررسی میزان تاثیر CMOها بر بهره وری شرکت ها است.روش شناسی: به لحاظ نظری، پژوهش حاضر به شیوه تحلیل های تاریخی و به لحاظ روش شناسی، از نوع توصیفی با رویکرد توسعه ای انجام پذیرفته است. از دید روش شناسی نیز مبتنی بر روش های کیفی- تحلیلی و متمرکز بر استفاده از شیوه تحلیلی- محتوایی است. اطلاعات مورد نیاز نیز با استفاده از اسناد پژوهشی، ادبیات پژوهش و پیشینه مطالعاتی و با ابزار فیش برداری محتوای تدوین شده است.یافته ها: نتایج حاکی از آن است که شرکت ها می توانند با استخدام CMO ها میزان بهره وری شرکت را افزایش دهند. به علاوه یافته های ما مبین این معنا است که عملکرد شرکت هایی که CMO ها را استخدام می کنند حدود ۱۵ درصد بیشتر از شرکت هایی است که از تجارب CMO ها استفاده نمی کنند. اثرات مثبت و کارآمد CMO ها بیشتر زمانی مورد تصدیق و تأکید قرار می گیرد که از استرداد وجوه به عنوان مقیاس عملکردی شرکت استفاده می کنیم. به علاوه مقاله ی ما توزیعات روش شناسی را به بهترین نحو ممکن تبیین می کند، با بررسی ماهیت یافته ها ، ما به صورت جزیی و دقیق، ۴ نوع رویکرد مدل شناسی اطلاعاتی را که می-توانند جهت مطالعه ی پدیده ی استراتژیکی پیچیده ی بازاریابی مورد تعدیل قرار بگیرند را شناسایی و تعریف کنیم همچون مفاهیم عملیاتی CMOها: ۱- مدل های غنی اطلاعاتی ۲- مدل های اثربخشی غیرملحوظ ۳- مدل های IV 4-مدل های خاص داخلی.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.