ترجیحات مصرف کنندگان جوان ایرانی در انتخاب برندهای بین المللی مد


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ترجیحات مصرف کنندگان جوان ایرانی در انتخاب برندهای بین المللی مد دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ترجیحات مصرف کنندگان جوان ایرانی در انتخاب برندهای بین المللی مد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ترجیحات مصرف کنندگان جوان ایرانی در انتخاب برندهای بین المللی مد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ترجیحات مصرف کنندگان جوان ایرانی در انتخاب برندهای بین المللی مد :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

این مطالعه با هدف شناسایی پیش بینی ترجیحات مصرف کننده در انتخاب برندهای بین المللی محصولات مد در میان مصرف کنندگان جوان ایرانی انجام شده است .از میان ۳۵۰ پاسخ دهنده منطقه تجاری اصفهان، نشان داد که بیشترین تاثیر در رابطه با کشور مبدا محصولات برند مد می باشد و به ترتیب کیفیت درک شده محصول، تحریک ارتقاء، تصویر برندهای شناخته شده و شیوه زندگی دارای اهمیت می باشند. این مطالعه برای بازاریابان جهت درک ترجیحات مصرف کننده در انتخاب برندهای بین المللی محصولات مد در کشورهای در حال توسعه اهمیت دارد. بازاریابان با استفاده از نتایج این پژوهش می توانند تقسیم بندی بازار بهتری برای بازار انجام داده و بر این اساس استراتژی های بازاریابی رقابتی را تدوین و فرموله و از بازار هدف عاقلانه استفاده کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.