بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر عملکرد کسب و کار


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر عملکرد کسب و کار دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر عملکرد کسب و کار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر عملکرد کسب و کار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر عملکرد کسب و کار :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

معاملاتی که فقط بر موثر بودن پارامترهای آمیخته بازاریابی اصرار داشتند، در حال حاضر به سمت بازاریابی رابطه ای و مدیریت مؤثر رابطه و ارتباط با مشتریان رفته است.درسی سال اخیر شرکت ها و سازمان های زیادی متوجه اهمیت رضایتمندی مشتری شده اند و متوجه شده اند که حفظ مشتری بسیار کم هزینه تر از جذب مشتری جدید است.علاوه بر این رابطه مند بودن سودآوری و رضایتمندی مشتری پذیرفته شده و تأمین و بهبود رضایتمندی مشتری به هدف بسیار مهم بیشتر سازمان ها مبدل شده است.پس سازمان ها همیشه باید مراقب و ناظر ارتباط خود و مشتری باشند و با شناخت و فهم درست خواسته ها و نیاز های مشتریان،محصولات و خدمات ارزشمندی را به مشتری ارائه دهند تا رضایت مشتری جلب شده و به همراه آن وفاداری او نیز بدست بیاید.هدف از پژوهش تاثیر بازاریابی رابطه ای بر عملکرد کسب و کار با واسطه گری شفاهی می باشد نتیجه این تحقیق در قالب مدل مفهومی آورده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.