بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر عملکرد کسب و کار
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر عملکرد کسب و کار دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر عملکرد کسب و کار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر عملکرد کسب و کار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر عملکرد کسب و کار :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
معاملاتی که فقط بر موثر بودن پارامترهای آمیخته بازاریابی اصرار داشتند، در حال حاضر به سمت بازاریابی رابطه ای و مدیریت مؤثر رابطه و ارتباط با مشتریان رفته است.درسی سال اخیر شرکت ها و سازمان های زیادی متوجه اهمیت رضایتمندی مشتری شده اند و متوجه شده اند که حفظ مشتری بسیار کم هزینه تر از جذب مشتری جدید است.علاوه بر این رابطه مند بودن سودآوری و رضایتمندی مشتری پذیرفته شده و تأمین و بهبود رضایتمندی مشتری به هدف بسیار مهم بیشتر سازمان ها مبدل شده است.پس سازمان ها همیشه باید مراقب و ناظر ارتباط خود و مشتری باشند و با شناخت و فهم درست خواسته ها و نیاز های مشتریان،محصولات و خدمات ارزشمندی را به مشتری ارائه دهند تا رضایت مشتری جلب شده و به همراه آن وفاداری او نیز بدست بیاید.هدف از پژوهش تاثیر بازاریابی رابطه ای بر عملکرد کسب و کار با واسطه گری شفاهی می باشد نتیجه این تحقیق در قالب مدل مفهومی آورده شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.