ایجاد سیستم توصیه گر محصول با استفاده از رویکرد کشف اجتماعات شبکه مشتریان


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ایجاد سیستم توصیه گر محصول با استفاده از رویکرد کشف اجتماعات شبکه مشتریان دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ایجاد سیستم توصیه گر محصول با استفاده از رویکرد کشف اجتماعات شبکه مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ایجاد سیستم توصیه گر محصول با استفاده از رویکرد کشف اجتماعات شبکه مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ایجاد سیستم توصیه گر محصول با استفاده از رویکرد کشف اجتماعات شبکه مشتریان :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

توسعه سبد محصولات مشتری و پیشنهاد محصول یکی از اهداف بازاریابی رابطه مند است که با گسترش تجارت الکترونیک، تلاش شده تا با استفاده از سیستم های هوشمند توصیه گر بتوان کاربران را در یافتن کالاهای مورد نیازشان کمک کرد. اغلب سیستم های توصیه گر از رویکردهای داده کاوی و قواعد انجمنی بهره می برند. در این پژوهش، با استفاده از یک رویکرد اکتشافی در تحلیل شبکه های پیچیده، الگوی جدیدی برای طراحی سیستم توصیه گر ارائه می شود. به این منظور با استفاده از ۳۲۰.۶۱۶ رکورد داده تراکنشی یک فروشگاه خرده فروشی اینترنتی، شبکه ای از مشتریان تشکیل داده شد که ارتباطات مشتریان در این شبکه براساس محصولات مشترکی تعریف شده که توسط هر جفت مشتری خریداری گردیده است. سپس با به کارگیری روش کشف اجتماعات لوین، گروه های مشتریان با سلایق مشترک خرید از این شبکه استخراج و بر مبنای آن الگوریتم سیستم توصیه گر ارائه می شود. رویه ارائه شده، می تواند مشتریان را در انتخاب محصول و شرکت ها را در بهبود رویه های خرده فروشی یاری کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.