بررسی رابطه ی سواد رایانه ای و جذب دانش آموزان به مشارکت در فعالیت های یاددهی – یادگیری


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه ی سواد رایانه ای و جذب دانش آموزان به مشارکت در فعالیت های یاددهی – یادگیری دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه ی سواد رایانه ای و جذب دانش آموزان به مشارکت در فعالیت های یاددهی – یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه ی سواد رایانه ای و جذب دانش آموزان به مشارکت در فعالیت های یاددهی – یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه ی سواد رایانه ای و جذب دانش آموزان به مشارکت در فعالیت های یاددهی – یادگیری :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه ی سواد رایانه ای و جذب دانش آموزان پسر مقطع راهنمایی شهر اسلام آباد غرب بهمشارکت درفعالیت های یاددهی – یادگیری می باشد. جامعه آماری این پژوهش کلیه دانش آموزان پسر مقطع راهنماییشهر اسلام آباد غرب است که تعداد آنها ۲۳۱۴ نفر می باشد که در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ درکلیه مدارس اعم از دولتی،غیر انتفاعی، نمونه دولتی، شاهد و هیأت امنایی مشغول به تحصیل بوده اند. تعداد ۳۳۱ نفر به عنوان نمونه آماری با استفادهاز جدول برآورد حجم نمونه جرسی و مورگان، از تمامی مدارس راهنمایی پسرانه شهر اسلام آباد غرب انتخاب شدند. برایجمع آوری اطلاعات از دو پرسش نامه محقق ساخته استفاده شد. روایی پرسشنامه ها توسط ۶ تن از متخصصین حوزه علومتربیتی و فناوری اطلاعات مورد تأیید قرار گرفت. پایایی پرسشنامه ها نیز توسط آلفای کرونباخ مورد بررسی قرار گرفت کهپایایی آنها به ترتیب ۸۶ و ۹۲ ارزیابی گردید. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از روش های آمار توصیفی و استنباطی ازجمله ضریب همبستگی پیرسون، تحلیل واریانس و رگرسیون انجام شد. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها نشان میدهد که بین میزان سواد رایانه ای و جذب دانش آموزان به مشارکت در فعالیت های یاددهی- یادگیری (آماده سازی power point های آموزشی جهت ارائه و آموزش گروهی، آماده سازی دروس به صورت نرم افزارهای آموزشی و ارائه توسط رایانههای تحت شبکه (computer lab)، انجام تحقیقات و پروژه های علمی نوین توسط اینترنت، انجام تحقیقات مطالعاتگروهی توسط کتاب و کتابخانه های دیجیتال، کنفرانس های آموزشی با کمک تابلو های دیجیتال و ویدئو پروجکشن وفعالیت های آموزشی معلمان با استفاده از IT) رابطه ی معنی دار وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.