مقایسه ی گرایش به تفکرانتقادی دانش آموزان پسر یک زبانه و دوزبانه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه ی گرایش به تفکرانتقادی دانش آموزان پسر یک زبانه و دوزبانه دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه ی گرایش به تفکرانتقادی دانش آموزان پسر یک زبانه و دوزبانه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه ی گرایش به تفکرانتقادی دانش آموزان پسر یک زبانه و دوزبانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه ی گرایش به تفکرانتقادی دانش آموزان پسر یک زبانه و دوزبانه :
تعداد صفحات :۸
چکیده مقاله:
این پژوهش با هدف مقایسه ی گرایش به تفکر انتقادی دانش آموزانپسر یک زبانه و دوزبانه پایه سووم دبیرستان در شهرهای شیراز وتبریز انجام گردید در این پژوهش، ۳۶۷ نفر از بین ۸۶۸۲ دانش آموزاز دو رشته ی ریاضی- فیزیک و علوم انسانی، به روش نمونه گیریتصادفی خوشه ای انتخاب شدند و به آزمون گرایش تفکرانتقادیکالیفرنیا با ضریب پایایی (=۰/۵۹) پاسخ گفتند. روش پژوهش علی- مقایسه ای و جهت تجزیه و تحلیل داده ها از روش های آمار توصیفی و استنباطی (آزمون تی مستقل) استفاده شد که نتایج زیربدست آمد: ۱- در گرایش به تفکرانتقادی دانش آموزان دوزبانه ها درطیف متوسط و بالا، گرایش به تفکر انتقادی بیشتری دارند و درطیف پایین، یک زبانه ها گرایش بیشتری دارند. ۲- در گرایش به تفکرانتقادی بین دانش آموزان یک زبانه و دوزبانه تفاوت معنی دار وجود ندارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.