عوامل تأثیر استراتژی بازاریابی رابطه مند بر میزان وفاداری مشتریان (مورد مطالعه : شرکت صنعتی مینو)


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل تأثیر استراتژی بازاریابی رابطه مند بر میزان وفاداری مشتریان (مورد مطالعه : شرکت صنعتی مینو) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل تأثیر استراتژی بازاریابی رابطه مند بر میزان وفاداری مشتریان (مورد مطالعه : شرکت صنعتی مینو)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل تأثیر استراتژی بازاریابی رابطه مند بر میزان وفاداری مشتریان (مورد مطالعه : شرکت صنعتی مینو)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل تأثیر استراتژی بازاریابی رابطه مند بر میزان وفاداری مشتریان (مورد مطالعه : شرکت صنعتی مینو) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف از این مطالعه بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی رابطه مند بر میزان وفاداری مشتری شرکت صنعتی مینو بوده است. روش پژوهش حاضر توصیفی-پیمایشی بود که از روش نمونه گیری تصادفی ساده برای انتخاب اعضای نمونه استفاده شد. در کل ۳۸۴ نفر از مشتریان شرکت صنعتی مینو در این مطالعه شرکت کردند. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه بود که روایی و پایایی آن مورد تایید قرار گرفت. دادهها با استفاده از آمار توصیفی، آزمون t، رگرسیون خطی و آنالیز واریانس تجزیه و تحلیل شدند. نتایج نشان داد که اعتماد به نفس، تعهد، ارتباطات، مدیریت تعارض و شایستگی بر وفاداری مشتری تاثیر معناداری دارد.. تعدادی پیشنهادات نیز در تئوری و اجرای مدیریتی پیشنهاد شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.