تعیین و اولویتبندی شاخص های ارزیابی عملکرد زنجیره تأمین خدمات
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تعیین و اولویتبندی شاخص های ارزیابی عملکرد زنجیره تأمین خدمات دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تعیین و اولویتبندی شاخص های ارزیابی عملکرد زنجیره تأمین خدمات کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین و اولویتبندی شاخص های ارزیابی عملکرد زنجیره تأمین خدمات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تعیین و اولویتبندی شاخص های ارزیابی عملکرد زنجیره تأمین خدمات :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
تفاوتهای میان صنایع تولیدی و خدماتی باعث ایجاد نیاز به سنجههای عملکرد مخصوص زنجیره تأمین خدمات میگردد که بتوانند تمام جنبهها و اقدامات زنجیره تأمین خدمات را پوشش دهند. تاکنون تحقیقات بسیار کمی در خصوص سنجش و ارزیابی عملکرد زنجیره تأمین خدمات صورت گرفته است و کمبود در این حوزه احساس میگردد. در این راستا در این پژوهش سعی شده است، بعد از مرور ادبیات و شناسایی شاخصهای ارزیابی عملکرد زنجیره تأمین خدمات به اولویتبندی آنها بپردازد. برای این کار پس از مرور ادبیات و شناسایی شاخصها، پرسشنامه هایی در قالب مقایسات زوجی در دست مدیران ارشد سازمان قرار گرفت که با تکمیل آن عوامل تأثیرگذار را باهم مقایسه کردند. به منظور انجام محاسبات و تعیین وزن عوامل از روش تحلیل سلسله مراتبی فازی با استفاده از برنامهریزی ترجیحی فازی لگاریتمی استفاده شده است.پس از انجام محاسبات مشخص شدمعیار عوامل استراتژیک مهمترین عامل و شاخص ارزیابی زنجیره تأمین خدمات میباشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.