مقاله بررسی تأثیر عملکرد خدماتی و رضایت مشتری بر قصد تغییر برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۵۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر عملکرد خدماتی و رضایت مشتری بر قصد تغییر برند دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر عملکرد خدماتی و رضایت مشتری بر قصد تغییر برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر عملکرد خدماتی و رضایت مشتری بر قصد تغییر برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر عملکرد خدماتی و رضایت مشتری بر قصد تغییر برند :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
در پژوهش حاضر، هدف، بررسی تأثیر عملکرد خدماتی و رضایت مشتری بر قصد تغییر برند است. روش تحقیق، از نظرهدف، کاربردی و بر حسب روش تحقیق، میدانی است و دادههای موردنیاز با بهکارگیری ابزار پرسشنامه و روش پیمایشی،جمعآوری شدهاست. جامعه آماری این پژوهش، تمامی مهمانان هتلهای شهر اردکان هستند که حداقل یک شب در هتل اقامت داشتهاند و نمونهگیری به روش تصادفی ساده است و تعداد ۰۰۱ نمونه قابل قبول جمعآوری گردید. برای تحلیل دادههارگرسیون سلسله مراتبی چندمتغیره، تحلیل عاملی تأییدی استفاده شد. نتایج پژوهش نشان ،t از آمار توصیفی و آزمونهایمیدهد که عملکرد بر وفاداری مشتری، تمایل به تغییر هتل و رضایت مشتری تأثیر دارد. رضایت مشتری بر وفاداری مشتری و تمایل به تغییر هتل تأثیر دارد. همچنین عملکرد از طریق رضایت مشتری بر وفاداری مشتری و عملکرد از طریق رضایت مشتری بر تمایل به تغییر هتل تأثیر میگذارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.