ترسیم و آسیبشناسی نگاشت نهادی ذینفعان صنعت بازیهای رایانهای کشور
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ترسیم و آسیبشناسی نگاشت نهادی ذینفعان صنعت بازیهای رایانهای کشور دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ترسیم و آسیبشناسی نگاشت نهادی ذینفعان صنعت بازیهای رایانهای کشور کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ترسیم و آسیبشناسی نگاشت نهادی ذینفعان صنعت بازیهای رایانهای کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ترسیم و آسیبشناسی نگاشت نهادی ذینفعان صنعت بازیهای رایانهای کشور :
تعداد صفحات :۹
چکیده مقاله:
امروزه صنعت بازیهای رایانهای چه از نظر درآمدی و چه از نظر تاثیرگذاری فرهنگی و فکری، مورد توجه سرمایهگذاران و بویژه دولتمردان است. در کشور ایران، صنعت بازی طی سالهای اخیر بعنوان یک صنعت سودآور و با قابلیتهایاستراتژیک محسوب شده اما علیرغم وجود پتانسیلهای توسعه و رونق این صنعت، همچنان بخش اعظمی از بازار در اختیار تولیدات خارجی است و بازیهای بومی سهم کمی در این فضا دارند. یکی از اصلیترین مشکلاتی که منجر بهعدم توسعه صنعت بازی در کشور شده است، مشکلات ساختاری و نهادی در این صنعت میباشد. خلاء نهادها در بخشهای کلیدی از یک سو و ازدیاد بازیگران در سایر بخشها از سوی دیگر، باعث عدم تعامل سازنده نهادها گردیده است. در این مطالعه به بررسی نگاشت نهادی سازمانها و نهادهای فعال در صنعت بازی کشور مطابق با مبانی نظامنوآوری پرداخته میشود و با تحلیل نقشهای ذینفعان صنعت، چالشها و راهکارهای متناسب با آن ارائه میگردد. نتایج به دست آمده از تحلیل نمودار نگاشت نهادی ذینفعان صنعت بازیهای رایانهای نشان میدهد، در بخشهای تحقیق وتوسعه، آموزش، تامینکننده مالی، حوزه استاندارد و ارزیابی و حوزه بازاریابی و فروش )پابلیشر( خلاء نهادی وجود دارد. این در حالی است که در بخش سیاستگذاری و حاکمیت، تعدد نهادها باعث چنددستگی روند توسعه شده است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.