مدیریت تعارض در سازمان های مشتری مدار


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت تعارض در سازمان های مشتری مدار دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت تعارض در سازمان های مشتری مدار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت تعارض در سازمان های مشتری مدار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت تعارض در سازمان های مشتری مدار :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

امروزه ارتباطات نقش مهمی در اجرای فرایندکاری سازمان ها ایفا می کند.ایجادارتباط موثر می تواند سازمان رادر اجرای بهتربرنامه کاری ورسیدن به هدف کمک نماید.از عواملی که می تواند مانع ارتباط اثربخش در سازمان شود بروز تعارض است.سازمان ها میتوانند با شناخت نسبت به تعارض وانواع وعلل بروز آن ،نوع واکنش مناسب به تعارض را بشناسند وبا توجه به هدف سازمان وبرنامه ریزی آن ،نوع ارتباط موثرراشناسایی ،اجرا ونهادینه نمایند.تعارض در سازمان مشتری مدار می تواند بادرنظرگرفتن نیازها وخواسته های مشتری ورسیدن به هدف سازمان دربرابر آن افزایش یابد.دراین مقاله ضمن آشنایی با انواع تعارض سازمانی،به ارزیابی منشا تعارضات سازمانی وبررسی سبک های مدیرت تعارض می پردازیم ودلایل بروز تعارض در سازمان مشتری مداروانواع واکنش نسبت به حل تعارض را بیان می نماییم

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.