بررسی و اولویت بندی راهبردهای جذب منابع بانکی در پست بانک استان زنجان


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و اولویت بندی راهبردهای جذب منابع بانکی در پست بانک استان زنجان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و اولویت بندی راهبردهای جذب منابع بانکی در پست بانک استان زنجان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و اولویت بندی راهبردهای جذب منابع بانکی در پست بانک استان زنجان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و اولویت بندی راهبردهای جذب منابع بانکی در پست بانک استان زنجان :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

در این تحقیق تاثیر مشتری مداری و ارتباط مستمر و عاطفی با مشتریان جدید و قدیم، برگزاری مراسمات بانک از جمله قرعه کشی ها به مناسبت اعیاد، ارائه ی شرایط ویژه تسهیلات، تبلیغات گسترده، تنوع خدمات و سرمایه فیزیکی برتجهیز منابع در پست بانک موردبررسی قرار گرفت. به منظور بررسی و تجزیه تحلیل متغیرهای مربوط به تحقیق ، پرسشنامه ای که حاوی فعالیت های مورد نظر تحقیقبوده تهیه و در بین افراد نمونه توزیع شد. باتوجه به اینکه تعداد جامعه ۶۰ نفر بود به تعداد ۶۰ پرسشنامه توزیع گردید که پس از جمعآوری برای تحلیل آماری از دادههای آن استفاده شد. جهت پایایی و روایی پرسشنامه از آلفای کرونباخ و برای بررسی نرمال بودنداده ها از آزمون کلموگروف-اسمیرنف،و برای بررسی فرضیه ها از آزمون همبستگی و آزمون تحلیل واریانس (آنوا) و همچنین برای مقایسه چند گروه و رتبه بندی عوامل از آزمون فریدمن در نرم افزارSPSS استفاده شد.نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل آماری نشان داد که همه عوامل اشاره شده تاثیر مثبت و معنی داری بر جذب منابع دارند.نتایج رتبه بندی حاکی از این است که از بین عوامل مشتری مداری بیشترین و برگزاری مراسمات کمترین تاثیر را بر تجهیز منابع بانکی دارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.