بررسی فاکتورهای تاثیر گذار بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک بر مبنای مدلV 5 (مقایسه بانکهای دی، سرمایه و سامان در استان قم)


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی فاکتورهای تاثیر گذار بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک بر مبنای مدلV 5 (مقایسه بانکهای دی، سرمایه و سامان در استان قم) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی فاکتورهای تاثیر گذار بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک بر مبنای مدلV 5 (مقایسه بانکهای دی، سرمایه و سامان در استان قم)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی فاکتورهای تاثیر گذار بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک بر مبنای مدلV 5 (مقایسه بانکهای دی، سرمایه و سامان در استان قم)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی فاکتورهای تاثیر گذار بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک بر مبنای مدلV 5 (مقایسه بانکهای دی، سرمایه و سامان در استان قم) :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر تحت عنوان بررسی فاکتورهای تاثیر گذار بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک بر مبنای مدلV 5 مقایسه بانکهای دی، سرمایه و سامان در استان قم)انجام گرفته است . شاخص های مورد بررسی در این تحقیق مزایای بانک ، ارزش ،کارائی، گوناگونی خدمات، حجم مبادلات می باشد. در این تحقیق برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه ای بسته پاسخ که در آن از طیف پنج درجه ای لیکرت استفاده شده و شامل ۳۵ سئوال که توسط محقق و با استفاده از نظرات اساتید راهنما و مشاور ساخته شده است استفاده گردیده است. روش تحقیق توصیفی و از شاخه همبستگی به روش پیمایشی انجام شده است. جامعه آماری در پژوهش حاضر کلیه دارندگانحساب در شعبات بانکهای دی، سرمایه و سامان در استان قم میباشد. در این تحقیق نیز برای به دست آوردن نمونه موردنظر از روش طبقه ای استفاده شده است. حجم نمونه برای انجام تحقیق تعداد ۱۵۰ نفر از دارندگان حساب در شعبات بانکهای دی، سرمایه و سامان در استان قم میباشدبا استفاده از آزمونANOVA به بررسی فرضیات تحقیق پرداخته شد ، بر اساس نتایج حاصل از آزمون فرضیه های اول، دوم، سوم چهارم، پنجم سه گروه بانک در رابطه با متغیر مزایای بانک ، ارزش ، کارائی، گوناگونی خدمات و حجم مبادلات دارای تفاوت با یکدیگر هستند برای اولویت بندی بانکها از روشTOPSISاستفاده شد که نتایج آن عبارتند از دی، سرمایه و سامان.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.