بررسی رابطه بین قابلیت یادگیری سازمانی و پذیرش تغییر در استانداری کرمانشاه


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین قابلیت یادگیری سازمانی و پذیرش تغییر در استانداری کرمانشاه دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین قابلیت یادگیری سازمانی و پذیرش تغییر در استانداری کرمانشاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین قابلیت یادگیری سازمانی و پذیرش تغییر در استانداری کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین قابلیت یادگیری سازمانی و پذیرش تغییر در استانداری کرمانشاه :

تعداد صفحات :۲۹

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش بررسی رابطه بین قابلیت یادگیری سازمانی و پذیرش تغییر در سازمان بود.این پژوهش در استانداری کرمانشاه درتابستان ۱۳۹۴ انجام گرفت.از بین کلیه کارکنان و مدیران سازمان مذکور ۴۸۶ نفر ۲۱۷ نفر طبق جدول مورگان برآورد شد.از پرسشنامهبرای ابزار پژوهش اسفاده شد که شامل پرسشنامه یادگیری سازمانی گومز و همکاران که شامل ۲۱ سئوال بود استفاده شد و برایپذیرش تغییر از پرسشنامه ۱۸ سئوالی استفاده شده است. . در این تحقیق جهت نمونهگیری از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای استفاده شده است که در قسمت آمار توصیفی به ویژگی هایSpssاستفاده شده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزارجمعیت شناختی جامعه آماری می پردازیم سپس برای آزمون فرضیات ابتدا آزمون کلموگروف اسمیرنوف استفاده می کنیم اگر داده ها نرمال باشند از آزمون های پارامتریک و اگر هم نرمال نباشند از آزمون های ناپارامتریک استفاده می کنیم بعد از آن آزمون رگرسیون خطی برای سنجش میزان تأثیر متغیرهای مستقل بر روی متغیر وابسته استفاده خواهد شد. نتایج نشان داد که یادگیری سازمانی باپذیرش تغییر رابطه مستقیم و معناداری دارد یعنی با افزایش یادگیری سازمانی ، پذیرش تغییر نیز افزایش می یابد. مقایسه ضریب همبستگی نشان می دهد که میزان همبستگی در این فرضیه۰/۴۵۹ و میزان معناداری آن برابر با ۰/۰۰۰ می باشد یعنی رابطه یادگیری سازمانی با پذیرش تغییر در سطح ۹۹ % رابطه ای مثبت و مستقیم می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.