بررسی عوامل موثر بر تمایل به انتشار پیام در بازاریابی ویروسی در میان مشتریان بانک سامان


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر تمایل به انتشار پیام در بازاریابی ویروسی در میان مشتریان بانک سامان دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر تمایل به انتشار پیام در بازاریابی ویروسی در میان مشتریان بانک سامان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر تمایل به انتشار پیام در بازاریابی ویروسی در میان مشتریان بانک سامان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر تمایل به انتشار پیام در بازاریابی ویروسی در میان مشتریان بانک سامان :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی عوامل موثر بر تمایل به انتشار پیام در بازاریابی ویروسی در میان مشتریان بانک سامان می باشد. روش تحقیقتوصیفی از نوع پیمایشی میباشد و در رسته علی پس از وقوع قرار میگیرد و از نظر هدف نیز یک تحقیق کاربردی و عملی است. جامعهآماری این پژوهش کلیه مشتریان شعب بانک سامان خراسان رضوی می باشد. با توجه به نامحدود بودن حجم جامعه برای نمونه برداری ازفرمول جامعه نامحدود استفاده شده است و تعداد ۳۸۴ نفر انتخاب شده است. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه های محقق ساخته واستاندارد بوده که روایی آن به تائید خبرگان و اساتید متخصص رسیده است و برای پایایی نیز از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است.تجزیه و تحلیل اطلاعات با معادلات ساختاری انجام گرفته است. نتایج تحقیق نشان می دهد که طنز، ارزش ویژه برند، آگاهی از برند، کیفیتدرک شده برند، تداعی برند، وفاداری به برند و غنای رسانه بر نگرش نسبت به پیام تاثیر معنادار دارد . همچنین طنز بر تمایل به انتشار پیام،غنای رسانه بر دشواری انتقال و نگرش نسبت به پیام بر تمایل به انتشار پیام تاثیر معنادار دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.