بررسی جایگاه کنونی برنامه ریزی زبانی قوانین تبلیغات محیطی کشور


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی جایگاه کنونی برنامه ریزی زبانی قوانین تبلیغات محیطی کشور دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی جایگاه کنونی برنامه ریزی زبانی قوانین تبلیغات محیطی کشور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی جایگاه کنونی برنامه ریزی زبانی قوانین تبلیغات محیطی کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی جایگاه کنونی برنامه ریزی زبانی قوانین تبلیغات محیطی کشور :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

زبان علاوه بر اینکه یک وسیله برای ایجاد ارتباط موثر میان انسانهاست حامل اطلاعات بسیار مهمی نظیر ساختار اجتماعی ساختمان ارزش های جامعه ساختار سیاسی روابط خانوادگی اقتصادی و دیدگاه ها نسبت به جهان می باشد رشد و گسترش بی وقفه ی زبان در هر دو ساحت خود یعنی شان و پیکره در فرهنگ زبانی لزوم عملکرد آگاهانه را در سیاست زبانی مورد تاکید قرار می دهد این تلاش های رسمی که برای پیش برد زبان در رفتارهای زبانی افراد و جوامع در سطوح پیکره و شان و زبان آموزی به اجرا در می آیند در ذیل تعریف برنامه ریزی زبان قرار می گیرند تبلیغات محیطی با قابلیت های فراوانی که در عرصه های مختلف اجتماعی دارد می تواند در راستای سیاست های زبانی تاثیر مهمی داشته باشد و با تکیه بر قوانین اجرایی تبلیغات محیطی نقش یسار ارزنده ای در برنامه ریزی زبانی ایفا نماید این پژوهش به بررسی عملکردهای قوانین کنونی تبلیغات محیطی در برنامه ریزی زبانی می پردازد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.