شناسایی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند اینترنتی روی وفاداری مشتریان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند اینترنتی روی وفاداری مشتریان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند اینترنتی روی وفاداری مشتریان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند اینترنتی روی وفاداری مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند اینترنتی روی وفاداری مشتریان :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
امروزه با توجه به گسترش تکنولوژی و امکانات، شرکتها نیز با تبلیغات گسترده برند خود در پی ثبات بین افراد هستند. در این میان، -شرکتهایی موثرترند که روشهایی را در جهت وفاداری مشتریان به برند خود داشته باشند. آگاهی از نام و نشان بر کیفیت ادراک مشتریان تاثیرمیگذارد و به طور مستقیم به وفاداری آنها میانجامد، همچنین امروزه برندها در بسیاری از جنبههای زندگی انسان راه یافتهاند. نقش برندها،برندگذاری و عوامل فنی وب سایت در اقتصاد امروزی که به صورت جهانی و دیجیتالی درآمده، توجه قابل ملاحظهای را به خود جلب کرده است.فعالیت شرکتها در این زمینه به خاطر آن است که شبکه اینترنت یک فرصت مناسبی را به وجود آورده تا شرکتها از طریق آن بتوانند برندتجاری خود را گسترش دهند. در پژوهش حاضر، ما به بررسی برند الکترونیکی میپردازیم و تاثیرات آن را بر وفاداری مشتریان میسنجیم.همچنین با توجه به تحقیقات گذشته در این زمینه، نتیجه حاکی از وجود رابطه مثبت و معنادار برند و وفاداری مشتری میباشد و فاکتورهای موثربر ارزش ویژه برند شامل تبلیغات، قیمت، ترفیعات قیمتی، خانواده، وفاداری برند، کیفیت درک شده از برند، خدمات مشتریان، ارتباطات دو سویهو ارتباطات بازاریابی شناسایی شدند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.