تاثیر بازاریابی داخلی بر جلوگیری از بروز رفتار کناره گیرانه و ضد تولیدکارکنان بانک شهر تبریز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر بازاریابی داخلی بر جلوگیری از بروز رفتار کناره گیرانه و ضد تولیدکارکنان بانک شهر تبریز دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر بازاریابی داخلی بر جلوگیری از بروز رفتار کناره گیرانه و ضد تولیدکارکنان بانک شهر تبریز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر بازاریابی داخلی بر جلوگیری از بروز رفتار کناره گیرانه و ضد تولیدکارکنان بانک شهر تبریز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر بازاریابی داخلی بر جلوگیری از بروز رفتار کناره گیرانه و ضد تولیدکارکنان بانک شهر تبریز :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر جلوگیری از بروز رفتار کناره گیرانه و ضد تولید در میان کارکنان بانک شهر تبریز می باشد. تحقیق حاضراز لحاظ هدف، کاربردی، از لحاظ شیوه تجزیه و تحلیل دادهها، توصیفی و همبستگی میباشد و از لحاظ روش گردآوریاطلاعات روش تحقیق مورد نظر پیمایشی است. جامعه آماری این تحقیق کارکنان بانک شهر تبریز می باشدکه در حال حاضر ۵۹ نفر درشعبات هفتگانه و ۱۱ باجه مشغول به کار هستند و از آنجایی که حجم جامعه محدود است، برای تعیین حجم نمونه از روش کل شماری استفاده شده است. تجزیه و تحلیل اطلاعات با استفاده ازspss نسخه ۰۲ صورت گرفته است و نتایج حاکی از آن هست که بازاریابی داخلی و ابعاد آن تاثیر معکوس و معنادار دارد؛ بدین ترتیب که بازاریابی داخلی و ابعاد آن بر بروز رفتار کناره گیرانه وضد بهره ور در میان کارکنان شعبات بانک شهر تبریز تاثیر معکوس و معنادار دارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.