محدودیت های سازمانی و بنگاهی بر قیمت گذاری بر مبنای ارزش در روابط صنعتی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 محدودیت های سازمانی و بنگاهی بر قیمت گذاری بر مبنای ارزش در روابط صنعتی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد محدودیت های سازمانی و بنگاهی بر قیمت گذاری بر مبنای ارزش در روابط صنعتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی محدودیت های سازمانی و بنگاهی بر قیمت گذاری بر مبنای ارزش در روابط صنعتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن محدودیت های سازمانی و بنگاهی بر قیمت گذاری بر مبنای ارزش در روابط صنعتی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

بسیاری از شرکتهای صنعتی برای ایجاد تمایز در برابر رقبایشان بجای استفاده از رویکردهای مبتنی بر هزینه، از رویکردهای مبتنی بر ارزش برای مشتریان استفاده می کنند. این شرکت ها اغلب بطور فعال در ایجاد ارزش مشترک با مشتریانشان درگیر می شوند. برای گرفتن سهم منصفانه ای از ارزش ایجاد شده، نیاز است که آنها رویکرد قیمتگذاری مبتنی بر ارزش را بپذیرند. بنابراین رقابت برگرفته از ارزش، قیمتگذاری بر مبنای ارزش را ضروری می داند. هدف از این مطالعه، یافتن موانع قیمتگذاری بر مبنای ارزش در روابط خریدار- فرشنده صنعتی است و همچنین پیشنهاد راه هایی که می توان بر موانع پذیرش این قیمتگذاری برای بهبود ارزش گیری چیره شد. در نتیج ه بررسی های صورت گرفته ، این موانع به سه مرحله پیاده سازی قیمتگذاری بر مبنای ارزش طبقه بندی می شوند که شامل درک و تأثیر بر ارزش مطلوب مشتریان، تأثیر بر ازش درک شده مشتری با کمی سازی و برقراری ارزش ارتباطی و همچنین گرفتن سهم عادلانه ای از ارزش ایجاد شده در مبادله صنعتی می باشند و در نهایت تجزیه و تحلیل ما نشان می دهد که چیره شدن بر هر کدام از این موانع یک موضوع چند بعدی است که همراه با چالش های متعددی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.