درک اثر یادگیری الکترونیک بر عملکرد دانشجویان: نقش سواد دیجیتال مورد مطالعه:دانشجویان کارشناسی ارشد دوره های الکترونیک دانشگاه پیام نور استان مازندران


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 درک اثر یادگیری الکترونیک بر عملکرد دانشجویان: نقش سواد دیجیتال مورد مطالعه:دانشجویان کارشناسی ارشد دوره های الکترونیک دانشگاه پیام نور استان مازندران دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد درک اثر یادگیری الکترونیک بر عملکرد دانشجویان: نقش سواد دیجیتال مورد مطالعه:دانشجویان کارشناسی ارشد دوره های الکترونیک دانشگاه پیام نور استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی درک اثر یادگیری الکترونیک بر عملکرد دانشجویان: نقش سواد دیجیتال مورد مطالعه:دانشجویان کارشناسی ارشد دوره های الکترونیک دانشگاه پیام نور استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن درک اثر یادگیری الکترونیک بر عملکرد دانشجویان: نقش سواد دیجیتال مورد مطالعه:دانشجویان کارشناسی ارشد دوره های الکترونیک دانشگاه پیام نور استان مازندران :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

با انتشار استفاده آسان از ابزار وب ۰.۲ مانند پادکست ها، وبلاگ ها و ویکی ها ، آموزش الکترونیکی تبدیل به یک مکانیسم محبوب در دانشگاه ها و موسسات آموزشی شده است. در حالی که افراد از اینابزار به امید این که عملکرد خود را بهبود بخشند استفاده می کنند ، این رابطه معلوم و معین نیست. این مقاله پیشنهاد می کند که سطح فرد از سواد دیجیتال بر عملکرد فرد از طریق تاثیر آن بر عملکرد وتلاش او تاثیر می گذارد. برای تشریح سواد دیجیتال در انگیزه افراد برای ادامه استفاده از یادگیری الکترونیک و عملکرد آن ها، مفهوم سواد دیجیتال را با نظریه پذیرش و استفاده از تکنولوژی( UTAUT ( ادغام کردیم و مدلمان را با استفاده از بررسی داده های دانشجویان کارشناسی ارشد دوره های الکترونیک دانشگاه پیام نور استان مازندران امتحان کردیم. نتایج نشان می دهد که این روابط معنی دار بودند: سواد دیجیتالی بر عملکرد دانشجویان و انتظارات از تلاش ، انتظارات از عملکرد برتداوم انگیزه استفاده از ابزار وب ۰.۲ . و تداوم انگیزه بر عملکرد دانشجویان. این یافته ها نشان می دهد که سواد دیجیتال استفاده از یادگیری الکترونیکی را برای فرد آسان می کند، و باید هنگام تاثیر آنها بر عملکرد افراد بررسی شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.