بررسی رابطه بین اعتماد مبتنی بر دانش، نو آوری در پذیرش استفاده از همراه بانک در شهر کرمانشاه


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین اعتماد مبتنی بر دانش، نو آوری در پذیرش استفاده از همراه بانک در شهر کرمانشاه دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین اعتماد مبتنی بر دانش، نو آوری در پذیرش استفاده از همراه بانک در شهر کرمانشاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین اعتماد مبتنی بر دانش، نو آوری در پذیرش استفاده از همراه بانک در شهر کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین اعتماد مبتنی بر دانش، نو آوری در پذیرش استفاده از همراه بانک در شهر کرمانشاه :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

در دنیای کنونی مشتریان انتظارات زیادی از بانکها دارند، آنها سطح جدیدی از آسایش و انعطاف پذیری همراه با قدرت و سهولت استفاده از محصولات و خدمات مدیریت مالی را خواستار هستند، در این شرایط بانکها به استراتژیهایرقابتی جدیدی نیاز دارند و یکی از عواملی که بر استراتژیهای رقابتی بانکها تأثیر میگذارد، همراه بانک است براین اساس هدف این پژوهش، بررسی رابطه بین اعتماد مبتنی بر دانش، نو آوری در پذ یرش استفاده از همراه بانک در شهر کرمانشاه.است. دراین پژوهش، مدلی از ابعاد عواملی که موجب قصد و ترغیب مشتریان به استفاده از همراه بانک را موجب می شود را معرفی می کند که شامل: شایستگی ادراک شده، سخاوت ادراک شده، امانت ادراک شده، سودمندی ادراک شده، سهولت و آسانی ادراک شده و سازگاری ادراک شده می باشد. برای آزمون فرضیهها، پرسشنامه ی بسته با طیفلیکرت و به تعداد ۲۲ سوال طراحی و بین جامعه آماری مشتریان بانک های ملی و ملت به تعداد ۳۳۳ نفر توزیع گردید. روش بکار رفته دراین پژوهش، روش توصیفی- پیمایشی میباشد. برای آزمون فرضیات از روش تحلیل مسیر بهره گرفته و از نرم افزارAMOS برای تجزیه و تحلیل آماری دادهها استفاده شدهاست. نتایج حاصل از پژوهش تاثیر مثبات و معناادار متغیرها را بر بر ایجاد قصد و ترغیب مشتریان به استفاده از همراه بانک را نشان می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.