بررسی تاثیر استقرار سیستم مدیریت یکپارچه IMS بر عملکرد سازمان با رویکرد مدل تعالی سازمان EFQM
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر استقرار سیستم مدیریت یکپارچه IMS بر عملکرد سازمان با رویکرد مدل تعالی سازمان EFQM دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر استقرار سیستم مدیریت یکپارچه IMS بر عملکرد سازمان با رویکرد مدل تعالی سازمان EFQM کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر استقرار سیستم مدیریت یکپارچه IMS بر عملکرد سازمان با رویکرد مدل تعالی سازمان EFQM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر استقرار سیستم مدیریت یکپارچه IMS بر عملکرد سازمان با رویکرد مدل تعالی سازمان EFQM :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
سازمانها ، شرکتها و مؤسساتی که قصد دارند خواسته ها و انتظارات متنوع مشتریان خود را تأمین نمایند و همواره در بازار پرهیاهوی رقابت بین المللی باقی بمانند، باید علاوه بر اثر بخش بودن سیستم هایمدیریت، توجه خود را به کارایی فعالیتهای انجام یافته در این زمینه نیز معطوف سازند. با توجه به نقش حیاتی صنعت برق چه در زندگی عادی مردم و چه درتوسعه و پایداری دیگر صنایع ، وجود فعالیتهاینظام مند و سیستماتیک جهت دستیابی به اهداف کوتاه مدت، بلند مدت و استراتژیک ،کنترل اثرات فعالیتها و خدمات بر محیط زیست وهمچنین ایجاد سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفهای جهت ظارت بر بهداشت و ایمنی پرسنل ، مردم و پیمانکاران ضروری میباشد. همچنین مدلهای تعالی سازمانی ابزاری قدرتمند در ارزیابی عملکرد سازمانها بشمار میآیند و بسیاری سازمانها در جهان از اینابزارها بهره جسته اند . از آنجا که (EFQM) یکی از رایجترین این مدلها یعنی مدل تعالی بنیاد کیفیت اروپا که بررسی تطبیقی نتایج چنین ارزیابیهایی میتواند در درک و بهبود سازوکارهای ارزیابی عملکردراهگشا باشد. در این مقاله به بررسی تاثیر استقرار سیستم مدیریت یکپارچه بر روی عملکرد شرکت توزیع نیروی برق در هر یک ازمعیارهای ۹ گانه تعالی سازمان به صورت مجزا پرداخته شده است ومشاهده گردید که معیار نتایج مشتری با رشد امتیاز به میزان ۶۴ % در رده اول و معیار نتایج کارکنان و معیار نتایج کلیدی عملکرد با رشد امتیاز به میزان ۲۳ % در رده دوم و معیار فرایند ها و محصولات بارشد امتیاز به میزان ۳۲ % در رده سوم قرار داشته که بیشترین تاثیر را پذیرفته اند و در معیار نتایج جامعه با رشد امتیاز به میزان ۹% کمترین تاثیر را پذیرفته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.