مقایسه اثربخشی پیام تبلیغ تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی ایران از نظرمخاطبان با استفاده از مدل AIDA


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه اثربخشی پیام تبلیغ تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی ایران از نظرمخاطبان با استفاده از مدل AIDA دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه اثربخشی پیام تبلیغ تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی ایران از نظرمخاطبان با استفاده از مدل AIDA  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه اثربخشی پیام تبلیغ تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی ایران از نظرمخاطبان با استفاده از مدل AIDA،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه اثربخشی پیام تبلیغ تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی ایران از نظرمخاطبان با استفاده از مدل AIDA :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

با توجه به نیاز شدید مؤسسات به کسب مزیت رقابتی و تبلیغات گسترده در جهت معرفی محصولات و خدمات و ترغیب مشتریان به خرید، پژوهش حاضر در پی مقایسه میزان اثربخشی ۳ نوع تبلیغی است کهدر رسانههای ایرانی بهطور گسترده استفاده میگردد. بدین منظور از شاخصهای آیدا برای تعیین میزان جلبتوجه، ایجاد علاقه، تمایل و ترغیب به خرید استفادهشده است. این تبلیغات شامل استفاده ازشخصیتهای کارتونی و انیمیشن، استفاده از شخصیتهای مشهور و تبلیغات موزیکال است. پژوهش از نظر ماهیت و هدف، کاربردی؛ از نظر نوع دادههای گردآوریشده، کمی و برحسب نتیجه، تبیینی است. جامعهآماری پژوهش، کلیه دانشجویان ساکن در خوابگاه پسرانه دانشگاه تربیت مدرس میباشند. روش نمونه- گیری، تصادفی ساده است.نرم افزار مورد استفاده SPSS می باشد.بهمنظور بررسی پایایی سؤالات پرسشنامهاز آلفای کرونباخ و بهمنظور آزمون نرمال بودن توزیع دادهها از آزمون کولموگوروف اسمیرنوف استفاده – گردیده است. بهمنظور مقایسه میانگین نظرات افراد در رابطه با تبلیغات از آزمون کوکران بهره گرفته شد.از اینرو چنین نتیجه حاصل شد که نظرات افراد در مورد میزان جلبتوجه، ایجاد علاقه و تمایل هر ۳ تبلیغ یکسان است، اما تبلیغاتی که از شخصیتهای مشهور استفاده کردهاند میتوانند تأثیر بیشتری در اقدام به خرید داشته باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.