تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ارزش ویژه برند، وفاداری مشتری و قصد خرید
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ارزش ویژه برند، وفاداری مشتری و قصد خرید دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ارزش ویژه برند، وفاداری مشتری و قصد خرید کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ارزش ویژه برند، وفاداری مشتری و قصد خرید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ارزش ویژه برند، وفاداری مشتری و قصد خرید :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
این تحقیق به بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ارزش ویژه برند و متعاقباً تأثیر این عامل بر وفاداری و قصد خرید مصرف کننده میپردازد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی، از نظر روش، توصیفی – پیمایشی است. جامعه آماری، کلیه افرادی است که به یکی از فروشگاههای زنجیرهای عرضه کننده محصولات شرکت کاله در سطح استان گیلان مراجعه و خرید نمودهاند. حجم نمونه برابر با ۴۸۳ نفر است. جهت گردآوری اطلاعات، از پرسشنامه استاندارد و روشهای کتابخانهای و میدانی استفاده شده است. برای تجزیه و تحلیل دادهها از آزمونهای سنجش نرمال بودن دادهها و تحلیل عاملی تأییدی و مدل معادلات ساختاری، در نرم افزارهایSPSS و LISREL استفاده شده است. نتایج حاکی از آن است که مسئولیت اجتماعی شرکت از طریق نقش واسطه ارزش ویژه برند منجر به وفاداری و قصد خرید مصرفکننده میگردد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.