بررسی رابطه بین راهبردهای شناختی و فراشناختی و اضطراب ریاضی در عملکرد درس ریاضی دانش آموزان


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین راهبردهای شناختی و فراشناختی و اضطراب ریاضی در عملکرد درس ریاضی دانش آموزان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین راهبردهای شناختی و فراشناختی و اضطراب ریاضی در عملکرد درس ریاضی دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین راهبردهای شناختی و فراشناختی و اضطراب ریاضی در عملکرد درس ریاضی دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین راهبردهای شناختی و فراشناختی و اضطراب ریاضی در عملکرد درس ریاضی دانش آموزان :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین راهبردهای شناختی و فراشناختی و اضطراب ریاضی در عملکرد درس ریاضی دانشآموزان مقطع متوسطه انجام شد. جامعه آماری شامل تمامی دانش آموزان دختر پایه هشتم شهر تهران در سال ۱۳۹۳ است. حجمنمونه با در نظر گرفتن حجم نمونه معمول برای تحقیق همبستگی و نیز با درنظر گرفتن هزینه و زمانی که اجرای پرسشنامه هانیاز داشت ۲۷۰ نفر، تعیین گردد که این افراد به روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای انتخاب شدند و به مقیاس هایراهبردهای شناختی و فراشناختی (واحدی، ۱۳۷۶) و مقیاس سنجش اضطراب ریاضی (شکرانی، ۱۳۸۱) پاسخ دادند. همچنین نمرهامتحان پایان سال درس ریاضیات به عنوان شاخصی برای اندازه گیری عملکرد ریاضی دانش آموزان در نظر گرفته شده است. نتایجبدست آمده از همبستگی پیرسون نشان داد که رابطه معنی دار و مثبت بین راهبردهای شناختی و فراشناختی و عملکرد ریاضی ورابطه معنی دار و منفی بین اضطراب ریاضی و عملکرد ریاضی وجود دارد. نتایج تحلیل رگرسیون نیز نشان داد که راهبردهایبه طور معنی داری عملکرد ریاضی را پیش بینی می کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.