بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید تفننی مشتریان محصولات صنایع غذایی در فروشگاه های بزرگ مشهد


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید تفننی مشتریان محصولات صنایع غذایی در فروشگاه های بزرگ مشهد دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید تفننی مشتریان محصولات صنایع غذایی در فروشگاه های بزرگ مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید تفننی مشتریان محصولات صنایع غذایی در فروشگاه های بزرگ مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید تفننی مشتریان محصولات صنایع غذایی در فروشگاه های بزرگ مشهد :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

در این مطالعه عوامل مؤثر بر رفتار خرید تفننی مشتریان محصولات صنایع غذایی در فروشگاه های بزرگ مشهد شناسایی شد. به طوری که جامعه آماری این پژوهش کلیه مصرف کنندگان محصولات صنایع غذایی از فروشگاه های بزرگ سطح شهر مشهدبوده و حجم نمونه مورد نیاز با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی و فرمول کوکران برای جامعه نامحدود، ۷۶۲ نفر تعیین گردید.سپس پرسشنامه های طراحی شده بصورت تصادفی توزیع شد. توصیف آماری متغیرهای تحقیق نشان داد که در نمونه مورد بررسی از مصرف کنندگان محصولات صنایع غذایی از فروشگاه های بزرگ در شهر مشهد۲۹/۲۱ درصد آنان مرد و ۷۰/۷۹درصد زن می باشند همچنین اکثرآنان ۳۷/۸۳درصد درمقطع سنی ۴۰تا۵۰ سال قرار داشته، از سطح تحصیلات لیسانس برخوردار بوده ۳۵/۵۸ درصد و ازسطح درامدی بین ۳تا۴ میلیون برخوردار می باشند ۳۱/۸۴درصد همچنین، یافته های آمار استنباطی تحقیق بر اساس معادلات ساختاری نیز نشان داد که اجزاء شناختی خریدار تأثیر معکوسی بر لذت بخش بودن )ناشی از خرید تفننی( خرید وی دارد. لیکن اجزاء عاطفی خرید از تأثیر مستقیمی بر لذت بخش بودن خرید برخوردار می باشد. از طرف دیگر، لذت بخش بودن خرید، هنجارهای اجتماعی و ویژگی های محصول از تأثیر مستقیمی بر خرید تفننی برخوردار بوده و لذت بخش بودن خرید، از نقش میانجی گری بین اجزاء شناختی خریدار و خرید تفننی وی برخوردار بوده و از تأثیر منفی رفتار شناختیخریدار بر خرید تفننی وی می کاهد. در نهایت، لذت بخش بودن خرید، از نقش میانجی گری بین اجزاء عاطفی خریدار و خرید تفننی وی برخوردار بوده و تأثیر مثبت اجزاء عاطفی خریدار بر خرید تفننی وی را تقویت می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.