اقتصاد موسیقی ایران و کپی رایت


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اقتصاد موسیقی ایران و کپی رایت دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اقتصاد موسیقی ایران و کپی رایت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اقتصاد موسیقی ایران و کپی رایت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اقتصاد موسیقی ایران و کپی رایت :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

وقتی صحبت از اقتصاد و تجارت موسیقی می شود، اولین چیزی که در ذهن عموم شکل می گیرد خواننده هایی بنام و زندگی دررفاه کامل آنان است. اما با ورود به این حوزه در همان بررسی های ابتدایی با عناوینی مثل حمایت های مالی اسپانسر کپی رایت وغیره مواجه می شویم درصد کمی از خواننده ها نیازمند حمایت مالی دولتی یا خصوصی نیستند و عده زیادی در ابتدای راه بهخاطر نبود حمایت از رده خارج می شوند. در این پژوهش که به اقتصاد موسیقی و بحث کپی رایت آن اختصاص دارد در ابتدا باسیستم هنر و عاملان دنیای موسیقی یعنی شبکه کنشگران اجتماعی و با مفاهیم لازم در مورد اقتصادآشنا می شویم. سپس بهبررسی اقتصاد موسیقی از لحاظ کارکرد سیستم های حمایتی چون کپی رایت و حق مولف می پردازیم. روش پزوهش این مقاله بهروش کتابخانه ای و تطبیقی می باشد.و هدف آن شناسایی مبحث کپی رایت و چگونگی بکارگیری تاثیراتش در جامعه ی هنری ومصرف هنری بازار ایران می باشد. ازین روی تاریخچه ی مختصری از قوانین کپی رایت ایران را با قوانین کپی رایت کشورهایاروپایی مورد بررسی قرار داده ایم که هم از اثرات و فواید کپی رایت در کشورهای توسعه یافته اطلاع حاصل کنیم هم بتوانیمراهکارهای حمایتی جدیدی در جامعه ی هنری ایران وارد کنیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.