ساخت و بررسی ابزار ارزیابی صلاحیت های حرفه ای معلمان ابتدایی شهر اصفهان


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ساخت و بررسی ابزار ارزیابی صلاحیت های حرفه ای معلمان ابتدایی شهر اصفهان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ساخت و بررسی ابزار ارزیابی صلاحیت های حرفه ای معلمان ابتدایی شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ساخت و بررسی ابزار ارزیابی صلاحیت های حرفه ای معلمان ابتدایی شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ساخت و بررسی ابزار ارزیابی صلاحیت های حرفه ای معلمان ابتدایی شهر اصفهان :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر شناسایی مؤلفه های صلاحیت های حرفه ای معلمان و ارزشیابی وضعیت موجود معلمان ابتدایی شهر اصفهان از نظر برخورداری از صلاحیت های حرفه ای است. روش پژوهش پیش رو آمیخته اکتشافی است. بدین صورت که در بخش اول با مطالعه تطبیقی اسناد معتبر ملی و بین المللی در زمینه تربیت معلم با استفاده از الگوی بردی ابزاری برای ارزیابی صلاحیت های حرفه ای معلمان ساخته و در بخش دوم با روش پیمایشی به ارزشیابی وضعیت موجود معلمان شهر اصفهان از نظر برخورداری از صلاحیت های حرفه ای پرداخته شده است. جامعه آماری در بخش اول اسناد معتبر ملی و بین المللی در زمینه ی تربیت معلم و در بخش دوم معلمان ابتدایی شهر اصفهان در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ به تعداد ۵۱۵۷ نفر است که با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای تعداد ۵۴ خوشه به حجم ۵۰۰ نفر از آنها برای مطالعه انتخاب شدند. در مرحله ی اول از نرم افزار تحلیل داده های کیفی atlas.ti و در بخش دوم از پرسشنامه محقق ساخته استفاده می شود. پایایی ابزار با روش آلفای کرونباخ پس از اجرای آزمایشی ۰.۹۵ گزارش شده است. روایی ابزار علاوه بر نظر صاحبنظران و متخصصان با استفاده از روش های تحلیل عاملی و نظریه پاسخ- سوال تأیید شده است. نتایج پژوهش نشان داد صلاحیت های حرفه ای معلمان در ۴ سوپر مقوله ی دانش عمومی، دانش موضوعی، دانش تربیتی و دانش تربیتی- موضوعی قرار می گیرد. همچنین وضعیت فعلی معلمان ابتدایی بر اساس نتایج به دست آمده از خود ارزیابی آنها در چهار بعد مورد نظر مطلوب برآورد شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.