ادراک و مواجهه معلمان نسبت به برنامه درسی کار و فناوری دوره اول متوسطه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ادراک و مواجهه معلمان نسبت به برنامه درسی کار و فناوری دوره اول متوسطه دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ادراک و مواجهه معلمان نسبت به برنامه درسی کار و فناوری دوره اول متوسطه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ادراک و مواجهه معلمان نسبت به برنامه درسی کار و فناوری دوره اول متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ادراک و مواجهه معلمان نسبت به برنامه درسی کار و فناوری دوره اول متوسطه :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
هدف پژوهش، شناسایی تجارب زیسته ی معلمان از اجرای برنامه درسی کاروفناوری (دوره ی اولمتوسطه) بود. رویکرد پژوهش، کیفی از نوع پدیدارشناسی بود. جامعهی پژوهش معلمان دوره ی اول متوسطه،شهر کرج بودند که از طریق نمونه گیری هدفمند ملاک محور، تعداد ۱۵ نفر از معلمان تا رسیدن به اشباعداده ها، از طریق مصاحبه ی نیمه- ساختارمند در پژوهش شرکت داده شدند. داده ها به روش تحلیل کولیزی و با استفاده از نرم افزار MAXQD10 تحلیل شدند. روایی و پایایی داده ها با رعایت چهار معیار مقبولیت، قابلیتاعتماد، تأیید پذیری، انتقال پذیری تأیید شد. یافته های پژوهش نشان داد پایین بودن اهمیت درک شده ی اینبرنامه درسی در نزد مدیران، اولیا دانش آموزان و معلمان بود که به نوعی سبب بی انگیزگی معلمان این برنامهدرسی و کناره گیری تعدادی از آن ها از گستره ی آموزشی شده است. با توجه به این یافته بالا بردن سطحآگاهی مدیران، دانش آموزان، والدین و معلمان نسبت به اهمیت این برنامه درسی و فرهنگ سازی مناسب درجامعه قابل توصیه است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.