اثربخشی آموزش پذیرش و تعهد درمانی بر تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اثربخشی آموزش پذیرش و تعهد درمانی بر تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اثربخشی آموزش پذیرش و تعهد درمانی بر تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی آموزش پذیرش و تعهد درمانی بر تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اثربخشی آموزش پذیرش و تعهد درمانی بر تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
هدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی آموزش پذیرش و تعهد درمانی بر تعلل ورزی دانش آموزانپسر متوسطه انجام شد. روش: روش پژوهش شبه آزمایشی با پیش آزمون، پس آزمون و گروه گواه بود.جامعه ی آماری تحقیق شامل کلیه دانش آموزان پسر دوره متوسطه شهر تبریز در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ بود. به منظور انجام این پژوهش تعداد دو کلاس شامل ۴۹ نفر دانش آموز به روش نمونه گیری خوشه ای چندمرحله ای انتخاب و به طور تصادفی یک کلاس به تعداد ۲۵ نفر به گروه آزمایش و کلاس دیگر به تعداد ۲۴نفر به گروه گواه تخصیص یافتند. برای سنجش میزان تعلل ورزی تحصیلی از مقیاس تعلل ورزی دانش آموز(PASS) سولومون و راثبلوم (۱۹۸۴) استفاد شد. مداخله آزمایشی مشتمل بر ۸ جلسه آ موزش فنون و راهبردهای پذیرش و تعهد درمانی بود. یافته ها: نتایج حاصل از تحلیل کواریانس نشان داد با کنترلپیش آزمون، آموزش فنون پذیرش و تعهد درمانی بر کاهش تعلل ورزی گروه آزمایش مؤثر بود و دو گروهتفاوت معنی داری با یکدیگر داشتند. نتیجه گیری: از آنجا که آموزش پذیرش و تعهد درمانی در کاهشتعلل ورزی دانش آموزان مؤثر بود؛ لذا استفاد از آن به عنوان یک روش درمانی توصیه می شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.