یک مدل زمان بندی تولیدی جهت کاهش اتلاف ها و جریمه های زود کرده و دیر کرد و با در نظر گرفتن ظرفیت مخازن (مطالعه موردی: شرکت نفت ایرانول)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 یک مدل زمان بندی تولیدی جهت کاهش اتلاف ها و جریمه های زود کرده و دیر کرد و با در نظر گرفتن ظرفیت مخازن (مطالعه موردی: شرکت نفت ایرانول) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد یک مدل زمان بندی تولیدی جهت کاهش اتلاف ها و جریمه های زود کرده و دیر کرد و با در نظر گرفتن ظرفیت مخازن (مطالعه موردی: شرکت نفت ایرانول)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی یک مدل زمان بندی تولیدی جهت کاهش اتلاف ها و جریمه های زود کرده و دیر کرد و با در نظر گرفتن ظرفیت مخازن (مطالعه موردی: شرکت نفت ایرانول)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن یک مدل زمان بندی تولیدی جهت کاهش اتلاف ها و جریمه های زود کرده و دیر کرد و با در نظر گرفتن ظرفیت مخازن (مطالعه موردی: شرکت نفت ایرانول) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

آنچه که به عنوان عامل اصلی در برنامه ریزی تولید شرکت نفتی ایرانول مورد نظر است، زمان های متغیر در دریافت سفارشات است که منجر به تغییر ناگهانی در برنامه فرایند تولید می شود. همچنین مشکلاتی اعم از ایجاد اتلاف ها، هزینه های زود کرد و دیر کرد و افزایش موجودی انبارها به سیستم تولید تحمیل می شود. در این مطالعه موردی، بخشی از سیستم تولید شرکت ایرانول که در آن محصولات طی دو مرحله و در مخازن چندگانه تولید می شوند به عنوان گلوگاه شناخته شده است. در این تحقیق سعی بر این بود که با توسعه یک مدل ریاضی و ارائه دستاوردهای تازه در حوزه زمان بندی تولید و حل آن توسط نرم افزار گمز ، برای زمان بندی مناسب سفارشات و با در نظر گرفتن محدودیت های سیستم تولید از جمله نرخ جریان و خروجی مخازن، ظرفیت ذخیره سازی مخازن و زمان های متغیر ورود سفارشات کمینه کردن هزینه های زود کرد (هزینه های مربوط به انبار کردن محصولات با تولید بیشتر از نیاز) و دیر کرده (به همراه داشتن نارضایتی مشتری)، اتلاف ناشی از قطع تولید و کاهش زمان تکمیل کار پرداخت. این اهداف به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان، بهبود عملکرد سیستم، ایجاد مزیت رقابتی، کم بودن هزینه ها و تحویل به موقع سفارشات مشتری انتخاب شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.