کسب و کار الکترونیکی و تجارت الکترونیکی: مفاهیم،ارزش ها و مدل ها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
کسب و کار الکترونیکی و تجارت الکترونیکی: مفاهیم،ارزش ها و مدل ها دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد کسب و کار الکترونیکی و تجارت الکترونیکی: مفاهیم،ارزش ها و مدل ها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کسب و کار الکترونیکی و تجارت الکترونیکی: مفاهیم،ارزش ها و مدل ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن کسب و کار الکترونیکی و تجارت الکترونیکی: مفاهیم،ارزش ها و مدل ها :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
با پیشرفت و گسترش دانش و علوم بشری در دنیای امروز طرح شیوه های کسب و کار از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. کسب و کار به عنوان چارچوبی جهت ایجاد کار و تولید پول و ثروت برای افراد جامعه و مسئولین کشورها مورد توجه می باشد.امروزه کاربرد و استفاده از اینترنت و کسب و کارهای الکترونیکی توسط شرکتها به امری رایج و شایع تبدیل شده است. راه رسیدن بهاین کسب و کارهای الکترونیکی، استفاده از اینترنت و خدمات آن است که می توان آن را یک رسانه بسیار مهم برای پیدا کردن مشتری و حفظ و نگهداری آن دانست . مدل کسب و کار یک متد انجام کسب و کار است به نحوی که توسط آن شرکت بتواند خودرا حفظ نموده و بقای خود را تضمین نماید، به عبارت دیگر تولید درآمد کند .در این مقاله سعی شده تا به تعریف کسب و کار و تجارت الکترونیک و تفاوت آنها، ارزش ها و عوامل اصلی ایجاد ارزش در کسب و کار الکترونیکی، مراحل طراحی یک طرح تجاری جدید برای کسب و کار الکترونیکی، مدل ها، اهمیت و ضرورت، مزایا، مدل های کسب و کار تحت وب با گرایش تجارت الکترونیکی، بررسی چند مدل کسب و کار الکترونیکی و در نهایت روشهای کسب درآمد در فضای آنلاین پرداخته شود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.