بررسی اثربخشی تبلیغات بانک کشاورزی و شناسایی مهمترین عوامل در افزایش اثربخشی تبلیغات در استان مازندران


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثربخشی تبلیغات بانک کشاورزی و شناسایی مهمترین عوامل در افزایش اثربخشی تبلیغات در استان مازندران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثربخشی تبلیغات بانک کشاورزی و شناسایی مهمترین عوامل در افزایش اثربخشی تبلیغات در استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثربخشی تبلیغات بانک کشاورزی و شناسایی مهمترین عوامل در افزایش اثربخشی تبلیغات در استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثربخشی تبلیغات بانک کشاورزی و شناسایی مهمترین عوامل در افزایش اثربخشی تبلیغات در استان مازندران :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف از این تحقیق، بررسی اثربخشی تبلیغات بانک کشاورزی و شناسایی مهمترین عوامل در افزایش اثربخشی تبلیغات در استان مازندران می باشد. فرضیه اصلی این تحقیق عبارت است از:تبلیغات تجاری بانک کشاورزی در استان مازندران اثر بخش می باشد.مدلبکار گرفته شده برای سنجش اثربخشی تبلیغات، مدل آیدا است که شامل ۴ بعد جلب توجه، ایجاد علاقه؛ ایجاد تمایل و سوق دادن مشتریان به خرید می باشد. این تحقیق از نظر هدف تحقیقی کاربردی و از لحاظ ماهیت توصیفی و از نوع پیمایشی است. جامعه آماری این تحقیق تمامی مشتریان شعب بانک کشاورزی استان مازندران میباشند که با تبلیغات بانک کشاورزی آشنا هستند. نمونهتحقیق به کمک نمونه گیری تصادفی خوشه ای و با استفاده از ابزار پرسشنامه بدست آمد. روایی پرسشنامه تحقیق از طریق روایی ۰ بدست آمد و همچنین از آزمون کلوموگروف / صوری)نظر متخصصین( حاصل شد و پایایی آن از طریق آلفای کرونباخ به میزان ۸۸ اسمیرنوف برای مشخص نمودن نرمال بودن سئوالات استفاده شده است.نتیجه حاصل از آزمون مقایسه میانگین یک جامعه نشان – داد که به طور کلی تبلیغات بانک کشاورزی از نظر مشتریان شعب بانک استان مازندران، اثربخش نمی باشد. در این بین تبلیغات شفاهی)در هر چهار بعد( و بعد از آن، تبلیغات تلویزیونی)تنها در دو بعد( اثربخش هستند. همچنین تبلیغات رادیویی، اینترنتی و بنری اثربخش نیستند.و همچنین از آزمون فریدمن جهت رتبه بندی ابزارهای تبلیغاتی استفاده گردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.