بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و میزان رضایت و وفاداری مشتریان بانکهای مستقر در جزیرهکیش


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و میزان رضایت و وفاداری مشتریان بانکهای مستقر در جزیرهکیش دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و میزان رضایت و وفاداری مشتریان بانکهای مستقر در جزیرهکیش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و میزان رضایت و وفاداری مشتریان بانکهای مستقر در جزیرهکیش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و میزان رضایت و وفاداری مشتریان بانکهای مستقر در جزیرهکیش :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به بررسی رابطه بین سبب سبکهای رهبری دانشی با فرهنگ سازمانی و سلامت اداری در بانک های کشاورزی شهر کرمان می پیردازد در این راستا روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی استفاده می شود جامعه آماری این تحقیق عبارت از کارکنان بانک های کشاورزی شهر کرمان میباشد. با استفاده از روش نمونه گیری متناسب با حجم به صورت تصادفی نمونه ای متشکل از ۱۱۶ نفر انتخاب می گردد. نتایج تحقیق حاضر نشان می دهد که : بین سبک های رهبری دانشی با فرهنگ سازمانی و سلامت اداری در بانکهای کشاورزی شهر کرمان رابطه وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.