بررسی و رتبه بندی تاثیر استراتژی آمیخته ترفیع بر میزان فروش شرکتایران شرق نیشابور


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و رتبه بندی تاثیر استراتژی آمیخته ترفیع بر میزان فروش شرکتایران شرق نیشابور دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و رتبه بندی تاثیر استراتژی آمیخته ترفیع بر میزان فروش شرکتایران شرق نیشابور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و رتبه بندی تاثیر استراتژی آمیخته ترفیع بر میزان فروش شرکتایران شرق نیشابور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و رتبه بندی تاثیر استراتژی آمیخته ترفیع بر میزان فروش شرکتایران شرق نیشابور :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

یکی از وظایف مهم در مدیریت بازاریابی، تعیین مؤثرترین ترکیب ترفیع است. در یک بازار پویا کوشش دستگاه های بازاریابی بیشتر متوجه تأثیرگذاری روی مصرف کنندگان و خریداران است تا ایجاد تقاضای جدید نمایند . ترفیع یکی از عناصر آمیخته بازاریابی است که ازطریق آن شرکت با مصرف کننده ارتباط برقرار می کند و از طریق تبلیغات، پیشبرد فروش ,فروش شخصی و روابط عمومی او را به خرید محصول تشویقمیکند.عموماًسازمانها کمتر به اثر بخشی شیوه های ترفیعی خود توجه می نمایند . در نتیجه ممکن است علیرغم هزینه های زیاد ،به نتایج مطلوب دست پیدا نکنند لذا برای اطمینان کافی از اثر بخشی شیوه های ترفیعی ، قبل از صرف هزینه های آن می بایست اقداماتی صورت پذیرد که از مهمترین آنها می توان به تعیین آمیخته ترفیع اشاره نمود در این مقاله به بررسی ورتبه بندی تأثیر استراتژیهای آمیخته ترفیع بر میزان فروش محصولات شرکت ایران یک نمونه ای t شرق نیشابور پرداخته وبا توجه به پاسخ های داده شده به پرسشنامه پاسخها از روش آزمونپس از پیش آزمون و بازنگری، در نهایت توزیع گردید..در نهایت با توجه به میانگین های بدست آمده در یک نمونه ای نتیجه می گیریم بیشترین تأثیر از بین آمیخته ترفیع به ترتیب مربوط به استفاده از فروش t آزمون شخصی ،پیشبرد فروش ،آگهی های تجاری می باشد و روابط عمومی کمترین تأثیر را در شرکت ایران شرق خراسان رضوی داشته است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.