بررسی تاثیر تصویر سازمان و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری(مورد مطالعه : رستوران ها در شهر ابهر)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر تصویر سازمان و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری(مورد مطالعه : رستوران ها در شهر ابهر) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر تصویر سازمان و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری(مورد مطالعه : رستوران ها در شهر ابهر) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر تصویر سازمان و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری(مورد مطالعه : رستوران ها در شهر ابهر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر تصویر سازمان و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری(مورد مطالعه : رستوران ها در شهر ابهر) :
تعداد صفحات :۲۶
چکیده مقاله:
بازار یابی در سیر تکامل خود در مرحله ای قرار دارد که بازار یابان تنها در اندیشه یافتن مشتریان جدید نیستند ؛ بلکه امروزه هدف از بازار یابی ، مدیریت سطح تقاضا از طریق وفادار ساختن مشتری به سازمان است. امروزه دیگر رضایت مندی مشتری کافی نبوده و سازمان ها باید مطمئن گردند که مشتریان رضایت مند آنها وفادار نیز هستند . وفاداری مشتری می تواند از راه های گوناگون حاصل گردد. رضایت مشتری و تصویر سازمان از عواملی هستند که می توانند وفاداری مشتری را تحت تاثیر قرار دهند. این مقاله در تلاش است تا رابطه میان تصویر و رضایت مشتری را با وفاداری در بخش خدمات رستوران ها مورد بررسی قرار دهد. این یک تحقیق کاربردی است که به روش پیمایشی انجام گرفته است . نتایج ،حاکی از آن است که تصویر رستوران ها و رضایت مشتری از خدمات ارائه شده در رستوران ها به طور مثبتی با وفاداری مشتری مرتبط هستند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.