مقایسه دانش آموزان متوسطه از لحاظ ادراک کنترل و عملکرد تحصیلی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه دانش آموزان متوسطه از لحاظ ادراک کنترل و عملکرد تحصیلی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه دانش آموزان متوسطه از لحاظ ادراک کنترل و عملکرد تحصیلی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه دانش آموزان متوسطه از لحاظ ادراک کنترل و عملکرد تحصیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه دانش آموزان متوسطه از لحاظ ادراک کنترل و عملکرد تحصیلی :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
هدف از پژوهش حاضر مقایسه دانش آموزان دختر متوسطه دوره اول مدارس هوشمند و عادی از لحاظ ادراک کنترل و عملکرد تحصیلی شهر بندر امام خمینی (ره) بوده است که بدین منظور ۱۸۰ نفر (۹۰ نفر از دانش آموزان مدارس هوشمند و ۹۰ نفر از دانش آموزان مدارس عادی) دانش آموزان دختر متوسطه دوره اول این شهر در سال تحصیلی ۹۳- ۱۳۹۲ به روش نمونه گیری تصادفی خوشهای چند مرحله ای انتخاب شده و به پرسشنامه ادراک کنترل راتر پاسخ گفتند. جهت سنجش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان نیز از معدل آنها استفاده شد. به منظور تحلیل فرضیه ها از آزمون تحلیل واریانس یکراهه و چندمتغیری (مانوا) استفاده شده و نتایج نشان داد که بین متغیرهای ادراک کنترل و عملکرد تحصیلی در بین دانش آموزان مدارس عادی و هوشمند تفاوت معنی داری (p<0/01) وجود داشته و ادراک کنترل و عملکرد تحصیلی دانش آموزان مدارس هوشمند بالاتر از دانش آموزان مدارس عادی می باشد. همچنین نتایج نشان داد که بین متغیرهای بازشناسی تحصیلی، بازشناسی اجتماعی، عاطفه و محبت، برتری طلبی، اجتماعی و سیاسی و فلسفه سیاسی در بین دانش آموزان مدارس عادی و هوشمند تفاوت معنی داری وجود دارد و وضعیت دانش آموزان مدارس هوشمند بهتر از دانش آموزان مدارس عادی (p<0/01) می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.