رابطه کمال گرایی با انگیزش تحصیلی در دانش آموزان دختر مدارس خاص


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه کمال گرایی با انگیزش تحصیلی در دانش آموزان دختر مدارس خاص دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه کمال گرایی با انگیزش تحصیلی در دانش آموزان دختر مدارس خاص  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه کمال گرایی با انگیزش تحصیلی در دانش آموزان دختر مدارس خاص،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه کمال گرایی با انگیزش تحصیلی در دانش آموزان دختر مدارس خاص :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به روش همبستگی و با هدف تعیین رابطه بین کمال گرایی با انگیزش تحصیلی در دانش آموزان دختر مدارس خاص انجام شد. جامعه آماری این پژوهش کلیه دانش آموزان دختر مدارس خاص مقطع متوسطه دوره اول آموزش و پرورش شهرستان سنندج در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ بودند.گروه نمونه این پژوهش ۱۲۰ دانش آموز سرآمد از ناحیه ۲ آموزشی سنندج بودند که به شیوه نمونه گیری خوشه ای تصادفی انتخاب شدند. ابزارهای پژوهش شامل پرسشنامه کمال گرایی مثبت و منفی (PANPS ) و پرسشنامه انگیزش تحصیلی دانش آموزان (AMS ) بودند. یافته ها نشان داد که که بین کما ل گرایی بهنجار و تمام مقیاس های انگیزش درونی رابطه همبستگی مثبت وجود دارد و بیشترین همبستگی مربوط به انگیزش درونی تجربه محرک است . بین کمال گرایی بهنجار و تمام مقیاس های انگیزش بیرونی رابطه مثبت وجود دارد و بیشترین همبستگی مربوط به تنظیم همانند سازی شده است. بین کما ل گرایی نوروتیک و تمام مقیاس های انگیزش درونی رابطه همبستگی منفی وجود دارد و بیشترین همبستگی مربوط به انگیزش درونی تجربه محرک است همچنین بین کمال گرایی منفی و تمام مقیاس های انگیزش بیرونی رابطه مثبت وجود دارد و بیشترین همبستگی مربوط به کمال گرایی منفی و تنظیم بیرونی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.